Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Duvelisib solgt fra Verastem, det gir noen referanser for prisingen av Betalutin.

Bare så det er sagt, jeg mener Betalutin kjører ringer rundt Duvelisib

https://www.1stoncology.com/blog/verastem-oncology-announces-closing-of-copiktra-duvelisib-sale-to-secura-bio1234567809/

8 Likes

In consideration for the COPIKTRA assets, Verastem received from Secura Bio $70 million in cash. Additionally, Verastem is eligible to receive up to a total deal value of $311 million if certain regulatory and sales-based milestones are successfully met by Secura Bio and COPIKTRA’s other rest-of-world partners. Verastem will also receive low double-digit royalties on net sales over $100 million in the U.S., Europe and the United Kingdom. Secura Bio has assumed all operational and financial responsibility for COPIKTRA program activities, including commercialization efforts in the United States and Europe, ongoing clinical trials, development and commercialization partnerships with Yakult, CSPC and Sanofi and existing royalty obligations.

Så hvordan tenker folk generelt…

Radforsk har x ant selskaper i sin portefølje.
Ett av dem lander en kjempeavtale.
Øker eller minsker sannsynligheten for at de andre selskapene i porteføljen lykkes med å gjøre det samme( oddsen )

Psykologisk eksperiment :joy:

2 Likes

Tenker at det ene selskapet ikke har noe med det andre å gjøre, annet enn at et lukrativt oppkjøp nok vil trekke utenlandsk fokus på norsk biotek.
Også tenker jeg at du kanskje har lite å gjøre :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

Edit: det var bare en godlynt fleip, nå må ingen bli krenka og vonbroten :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 Likes

Har noen sett antydning til fjarde ap fonden inne på topp50 før?

Kunne veldig gjerne tenkt meg å se en mer detaljert økonomisk rapport ifht til R&D fra NANO.

NANO 2019:
R&D :300MNOK
Workforce: 100MNOK - 2,5MNOK pr. ansatt (40)

Vaccibody 2019
R&D: 80MNOK
Workforce: 30MNOK - 1,25MNOK pr. ansatt (24)

Er RIT så spesialisert og dyrt at man må investere såpass mye mer både i ansatte og R&D?
Kanskje det er her jeg har gått glipp av noe? I tillegg er masse studier lagt på is men vi ser liten til ingen effekt på kostnadssiden.

1 Like

Enig og dette med tox og duve er vel gammelt nytt men:

"
The FDA label for Copiktra carries a boxed warning due to fatal and/or serious toxicities including infections, diarrhoea or colitis, cutaneous reactions, and pneumonitis.
"

However, GlobalData believes Copiktra’s toxicities will limit its possibilities within combination therapies. Overall, Copiktra faces a tough road ahead in terms of its commercial prospects.
"

2 Likes

Mener de kom inn 29/9

Jeg tror det nok kan bli en positiv ringvirkning som direkte kan dryppe på Radforsks øvrige investeringer etter Vaccibody og det gjelder Radforsks eget alburom. Ikke minst til å delta i større grad på emisjoner fremover. Kan komme til nytte i billigemisjonene i Nano. Må være ille for Radforsk å ikke gå inn sterkere i fundingen i et Nano på et til de grader gi bort pris.

1 Like

Med stop loss raid under 15,00 netop overstået (og efterfølgende bounce,) kan vi så ikke blive enige om at etablere os godt over 15,00? :slight_smile:

(takker for aktier på 15,00 i øvrigt)

Jeg fikk et kjøp selv på 15 blank og satser på dobbelbunn. Ellers så blir det en runde til :joy:

2 Likes

Ahh, så sykt deilig å avslutte uken i blått med fin oppgang. 3 øre opp. En god del flere sånne dager så er jeg i pluss igjen. God helg alle sammen!

10 Likes

20 Likes

Forsøker å finne ut når dette ble skrevet, Noen som vet?

Dette ble postet på LinkedIn for tre uker siden.

Takk👍🏻

samt børsmeldt 3.9

Og selvsagt postet her på TI før det ble børsmeldt :joy:

4 Likes

Disputas 16 oktober

13 Likes

Fra linken:

"Betalutin® was evaluated in combination with rituximab, a CD20-targeting immunotherapy that activates immune cells to attack and decimate the tumour cells. The combination resulted in synergistic therapeutic effects in both rituximab-responding and rituximab-resistant NHL animal models.

The combination of Humalutin and Olaparib, a small molecule inhibitor that inhibits the PARP enzyme whose function is to repair DNA single strand break (SSB) was explored. Inhibited repair of SSB in combination with radiation-induced DNA damage results in fatal irreparable DNA double strand breaks. The combination resulted in synergistic effects in NHL cells.

The results indicate the potential clinical benefit of combining Betalutin with CD20 targeting immunotherapy as well as combining Humalutin with PARP inhibitors."

Sistenevnte bygger fint opp om rasjonalet for å kjøre Humalutin i første og/eller andre linje i kombinasjon med en PARP-inhibotor.

5 Likes