Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Ber om at folk ikke poster innhold fra bak betalingsmurer. Dette har med åndsverklovgivning å gjøre og pdx kan få problemer som eier av nettstedet.
Notert
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-213
- februar 2022 I dag har vi med oss CEO Erik Skullerud og CFO Malene Brondberg i Nordic Nanovector. Vi går gjennom status for Betalutin og PARADIGME-studien per i dag, og tidslinjene framover. Takk for alle lytterspørsmål, og som sagt kommer vi tilbake til en del av dem neste uke da vi får besøk av DNB-analytiker Geir Holom.
Alpha37 IND ready iløpet av 2022, ved R&D var det snakk om 1h 2022 og kanskje tidligere.
Noe delay her virker det som
Hva har jeg misset? Hvor står det?
Edit. Jeg er dum. Podcast idag ja
Var det alt du fikk ut av podkasten?
Har ikke anledning til å høre den selv før om et par timer, men håper det er noe mer juice enn det der!
Masse jobb ift rep EMI. Er det ikke bare å avlyse den pronto. Ingen forbedreign ift rekruttering. I følge skullwrud
Så de pratet ned seg selv i podkasten med intet positivt å dele med lytterne og aksjonærene.
Ingenting om konkurransesituasjonen og alle PI3K-hemmere som kaster inn håndkleet heller?
Det er ganske utrolig…
Joda, det snakkes mye om konkurransesituasjonen. Den er forbedret betraktelig if Skullerud.
Masse info om PI3K og hva som var problemene. Men mye bedre å lytte til det når du får tid. Mye som kan bli litt “lost in translation”
Det virket som det viktigste poenget å få markedet til å ta inn over seg er at NANOV er så langt mye mer enn Betalutin. Det har jeg selv ment hele tiden, så greit å få det bekreftet.
Og som vi hadde håpet på så er Skullerud tydelig på at konkurransen fra andre selskaper er blitt en hel del redusert i det siste pga studier som er blitt stoppet.
Ja det er mer juice
Skullerud er også tydelig på at de ikke ser for seg en fremtid uten partner(e). Her trenger man størremuskler enn de klarer alene.
Ajaj. Får PCIB vibber når du sier det slik.
Kontekst er fint
Såå, hva er selskapet verdt når de konkurrer om 10 000 pasienter årlig i USA og Europa? La oss si millionen pr behandling.
Hadde bare kommet til inklusjons spørsmålet. Gjennomgangen av konkurrenter er veldig bra… Positivt der.
Postivt og oppløftende fra CEO i dagens Radium-podcast!