Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Fin start på påskeuken, ok volum

4 Likes

Små trades mellom 22,7 og 24,7 har funka ganske fint siste tiden :blush:

3 Likes

Da ble den notert på 24,70. Betyr det at du selger din traderpott nå?

Jeg er litt i overkant gira på å sikre gevinster, så jeg pleier å ta litt sikkerhetsmargin på innsiden av range. Ville solgt i dag tidlig på 24,6ish, men våknet for sent :sweat_smile: Så da ble det salg på 24,30 (kjøpt på 22,94) isteden siden jeg gjettet på ny nedgang mot emikurs. Ikke helt stjernetreff på det men…

Akkurat nå ser den jo sterk ut i timeschartet

…men i dagchartet tyder vel verken nivå eller volum på noe brudd ut av range:

For min del er forøvrig “traderpotten” ca 1/3 av et tenkt maksinnehav i Nano. (Redusert fra omtrent 2/3 før Q4). Den tredjedelen jeg nå trader med, fordeler jeg også evt i kjøp nedover/salg oppover.

4 Likes

Da har vi fått en trendendring i daglig frame, så en ukentlig HL er nå satt. Det mest sannsynlige utfallet videre nå vil være å sette en LH under 35,16 en eller annen plass de kommende ukene.

15 Likes

Rebound er startet!

3 Likes

Solid relativ styrke ift resten av biotech i dag, det er bra.

Brukbar omsetning.

9 Likes

Mye bullish signaler i 1-times chartet hos meg! Forrige uke brøt MA20 og MA50 over MA100. Vi har retestet MA-linjene og bouncet opp igjen. På samme chart har vi siden 17.mars fått 3 stk mindre og mindre momentumbølger på salgssiden, i parallell med at money flow (vist med rød sky) har steget mye fra bunn og nærmer seg brudd opp. Min erfaring er at dette er megabullish signaler.

Vi ser ikke de samme signalene like tydelig på 4-timers og 1-dags chartet enda, men holder dette på kort sikt kommer vi dit også. Jeg lukter en eksplosiv utvikling i nær fremtid :grinning:

10 Likes

You shall not pass!

6 Likes

Var på vei til å poste et lignende chart :smiley: Synes NANOV ser bare mer og mer eksplosiv ut (oppover-eksplosiv altså).

1 Like

35 kr neste nå ?

Viktige motstander på veien ? :blush::innocent:

1 Like

Hold my beer

5 Likes

Må komme seg over 30 i første omgang

1 Like

…eller 25.80 - vi flyttet egentlig bare motstanden opp 1 kr med denne “pumpen” :sweat_smile:

(Ellers enig i 30 blank som viktig nivå å komme oss over)

4 Likes

30 hadde vært et herlig rundt tall å etablere seg over.

9 Likes

received_278594617190716

3 Likes

Hvis vi bare fortsetter denne Meme-krigen fremover - så kan de andre her bruke vår dialog som teknisk signal for kjøp og salg.
Når jeg sender en Meme = SELG
Når du sender en Meme = KJØP

received_501717761020391

3 Likes

Hvilken trading-plattform vil dere anbefale for trading av norske aksjer, deriblant Nordic Nanovector?

Ingen, Man trader ikke Nanov :slight_smile:

1 Like