Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Noen teknikkere som ønsker å gi en status?

Jepp. Enten sliter den mot motstand eller så sliter den med støtten. Så kursen skal enten opp eller ned. På kort og lang sikt.

6 Likes

Takk! Akkurat det jeg ønsket å høre! :crystal_ball:

1 Like

Status på denne er at støttelinjen ikke holdt, så da får man håpe å finne fjell på 24,80ish/MA200 :slight_smile:

3 Likes

24.80 er neste nivå jeg også ser på, men slik børsene generelt ser ut og slik weekly i Nano ser ut skal den kanskje enda lavere?

Tar den derimot i mot rundt her så er jeg enig med deg angående 32.50-33.

Konklusjonen min er ikke ulik @netromo sin :sweat_smile:

2 Likes

Ja, jeg ser heller ikke bort fra lavere. Makro trumfer :wink:

2 Likes

Makro og/eller fundamentale nyheter

2 Likes

Ganske kult at det du nevner her også tilsvarer close av det lille gapet vi har 23-26.4 :slight_smile:

Ellers landet den fint på EMA 20 på daily timeframe, med en liten reaksjon opp.

Gap close på 24,80, Støtte i MA/EMA200 på 1hr samt bunn av trendkanal i bullflagget jeg har som utgangspunkt. At volumet svekkes med nedgangen ønsker jeg også velkomment!

p.s var aldri flink i kunst & håndverk på skolen.

Kjør roast!

4 Likes

Da er den på 24,80. Så får vi se om spådommene her på tråden i går om motstand på dette nivået holder. Gøy å følge med. Ryker 24,80 er vel 22,75 neste?

Hamstrer på 22,75.

Gjør det.

Noen som vet hva som har skjedd med Nanov småprat tråden…finner den ikke!??

Her

Takk :slight_smile:

Gapet er vel tett nå ihvertfall, så kan ikke det brukes som argument for at den skal ned teknisk lengre :smiley: :rocket:

1 Like

Håper du har rett, men det er vel tidlig å slå det fast en time etter at den foreløpige bunnen på 24,72 ble satt.

1 Like

For ordens skyld så var det ikke ment som spådom fra min side, bare angivelse av et støttenivå. Det kom jo også en ganske klar reaksjon opp fra det nivået i første omgang, men ser jo ikke så bra ut nå da :slight_smile:

Kjøper den. Det er i overkant ambisiøst å spå detaljert hvor kursen skal snu. Men det er jo nettopp det TA-folk prøver på hver dag. Treffprosenten er ikke noe særlig høyere enn hva en horoskopekspert klarer på en god dag. Eller?

3 Likes