Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Q1 : Hold my beer.


Disclaimer - tror Q1 blir bra for både aksjonærer og Nano :smiley: Men den lavthengende humorfrukten var for fristende.

2 Likes

På vei ned mot 22 kroner

1 Like

Ja, bunnen fra forrige uke på 24,30 holdt ikke.

Ja, blir spennende å se om det tekniske holder eller brytes av det fundamentale nå. Vi sier ofte at det fundamentale trumfer, men blir gøy å se hva som skjer i praksis til Q1 med en så viktig nyhet for aksjen.

2 Likes

Riktig så pen start på uken

17 Likes

11 Likes

Starten på uka var fin, men hvordan ser du på slutten av uka gjennom dine TA briller?

Slutte uka på en high note, vi åpner både en hansa og en 7fjell IPA på det!

14 Likes

Hva er neste motstand?

Neste motstand befinner seg vel på 31. spørsmålet er om vi bryter opp allerede tirsdag. Det skjer vel neppe.

1 Like

skulle det skjedd hadde vi vært vitne til hard fomo i det minste :blush:

1 Like

Hvis dere lurer på hvordan kursen skal utvikle seg gjennom de kommende dager så er det bare til å lese mine innlegg på småprat-tråden.
Klokkerene treff hver uke!! :rofl::crazy_face:

(En kan lese mye ut av algoritmene når handelen tar fatt, men det er ikke mulig uten å sitte klistret foran skjermen første timen av en handelsdag. Jeg mener at man trengte ikke å være rakettforsker for å forutse at NANOV skulle revansjere seg denne uken, men fra og med kommende onsdag kl 09:01 er det 100 % det fundamentale som vil styre kursen de påfølgende to dager.

Fingers crossed for en fremoverlent og troverdig mr Braun :handshake:

17 Likes

Jepp. Helt enig i at fra og med onsdag kommende uke så vil kursen bli styrt av det fundamentale resten av den uken. Og dersom ledelsen ikke har bommet fullstendig i sine uttalelser på Q4 20, så vil ledelsen innfri på rekruttering og fastholde tidslinjen for avlesing av Paradigme.
Men i tillegg kan en ny CEO og hans ord om fremtidsutsikter, kommersialisering, eventuell vekting mellom partnere og bruk av egne ressurser m.m. kunne gjøre underverk med markedsaktørene sin tilliten til NANOV, og derigjennom kursutviklingen i etterkant av Q1 presentasjonen.

Det som blir sagt på Q1 vil også kunne endre analytikerne sitt syn på LoA. Dette vil rett nok ikke få effekt på kursen kommende uke, men vil slå inn når nye, oppdaterte analyser treffer markedet.

Det som er mest usikkert er hvorvidt det kommer oppdaterte data fra Archer før Q1. Jeg tror at sannsynligheten for det er liten.

Ha en riktig god helg! Nyt den for kommende uke blir det rock and roll!

7 Likes

Hold på hatten

9 Likes

Håper gap blir lukket så slipper vi å slite med det fremover.

3 Likes

Kan jo bli et runaway gap :wink:

2 Likes

Gap opp er vel et positivt teknisk signal i det korte bildet? Er vel i det lengre bilde man ser tilbake på dem?

Du tenker på gapet fra 14 til 16, sant?

1 Like

I min verden er alle gap negative i det lange løpet. Synes ut som runway gap men blir nesten alltid lukket før eller senere!

Jeg sjekket raskt innom det langtidige chartet for Nordic Nanovector og ble litt overrasket over indikatorene Tradingview leverte

5 Likes