Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Motstand som forventet, men det er masse støtte under den trekanten, så det er ikke så bear som det ser ut der om den skulle falle ned under den igjen.

Hva sikter du til?

1 Like

Nei, det var litt tongue in cheek det der. Både ved 1 og 2 mindre rejections fra den horistontale streken, så vil man bare få en ny triangel med mer robust støtte nedenfra.

image

1 Like

Tolker det dit hen som at markedet mener at caset står og faller på rekrutteringen (som jo er opplest og vedtatt)

5 Likes

At kursen enten kan gå opp eller ned? :sweat_smile: Er de symbolene resultat av en eller annen funny indikator?

Jeg prøver ikke være vanskelig, jeg bare skjønte ikke hva overraskelsen bestod i for den motstandslinja er vel ganske grei og den nedadgående trendindikatoren utvikler seg jo fortløpende etter hva jeg forstår?

2 Likes

Raketter, paraplyer og champagneglass er ikke vanlige indikatorer, det var en spøk

Chartet i seg selv er rimelig rett frem. Markedet mener tydeligvis det er greit å roe seg ned under 3 milliarder market cap før vi har to streker under svaret fra ny CEO sin side at 100 dager avlesning blir i år

28,5 et interessant sted å se etter ny støtte

3 Likes

Ville heller tegnet en støtte som følger bunnen av konsollideringen, dvs ca 23 nå

3 Likes

Enig med dere i de to områdene, men i praksis ville jeg nok satt kjøp på 28,8x hvis jeg skulle “bruke” det området. Jeg ville forøvrig fulgt med på ca 25,8 i tillegg.

2 Likes

Med snart 1,9 omsatt har nok shortsen fått kjørt seg før lunsj. Tror nok dagens bunn er nådd. Sluttauksjon. no!!! Før morgendagen ser jeg frem til :dart:

1 Like

Holder triangelet helt hårfint

1 Like

Trenger vel ikke lengre bekymre oss for gap-fill iallefall:)

3 Likes

Som jeg har skrevet tidligere så vil gap fylles så godt som alltid, før eller senere!

Nå skal gap opp til kr 30,22 fylles! Men når? Se det er mindre interessant for kr 26-27 er garantert gratis penger liggende på gata som man kan plukke opp!
15% garantert avkastning ikke verst!

1 Like

Tyngdekraften og TA leverer alltid

2 Likes

Nanov treffer bunn av trendkanal/trianglet i dag, nærmere 25 kr. Helt klart at noen større som påvirker…

1 Like

Tror shorten økes i dag ut i fra handlemønsteret. Det vil vises i morgen 15.30

2 Likes

På vei ned mot 23 kroner tror jeg

1 Like

Interessant…

Hvordan får du 23 kroner til å stemme overens med den trenden aksjen er i og støttenivået på 25.50?

(Se lengre opp for chart)

1 Like

Zoom inn

3 Likes

Ikke bry dere så mye om akkurat de strekene inne i formasjonen det er bare eksempel, men det man bør følge med på er brudd opp eller ned ut av denne. Jeg tipper selv at vi før bruddet vil teste bunnen av denne.

1 Like

«Dette er et teknisk-chart, men ikke bry dere om linjene» :see_no_evil:

1 Like