Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Tror faktisk du treffer klokkerent om resultatene fra dlbcl er sånn “meh”. Da blir det vel salg og shorterkjør noen kroner ned til støtte igjen!

1 Like

Ekstremt lite hedgegjengen har igjen for innsatsen her

11 Likes

Fredagsclose over 26 hadde vært herlig

11 Likes

Er vel ikke helt usannsynlig at vi bikker 27 heller med denne farten.

Vi ser på stille dager at selgerne er fraværende, og 2.2 millioner aksjer må før eller siden kjøpes tilbake av noen som overhodet ikke har lyst til å handle de :yum:

Hvor lenge skal de vente før førstemann blunker?

7 Likes

26,20, opp 1.3 %, OSE stengte ned 1.2 % :muscle:

Faktisk allright volum i close også.

7 Likes

Hva sier krystallkulen for utviklingen gjennom sommeren?

1 Like

Jeg tenker mer eller mindre flatt til midten av august, alle kurser innenfor regresjonstrenden burde tilsi hvilepuls, spesielt så lenge ikke 24-27 blir utfordret noe særlig

9 Likes

Takk for den, Savepig! God sommer til deg! Hvil deg godt ut for det kan bli en heftig høst💪

4 Likes

Morsomt med tradingview at strekene ligger igjen så man kan følge med på utviklingen. Litt mer labert enn det jeg hadde skissert.

2 Likes

Jeg laget denne for en stund siden og var meget begeistret da den brøt ut av trend 20.Mai, men ser den falt fort tilbakers i nedagående trend og har siden det fulgt ganske bra. Men jeg ser at de fleste trender over er jo endret og en ikke ser det helt slik…
(Jeg har faktisk bare beholdt nano til tross jeg er litt mer bear, i håp om at denne lotto aksjen skal gå til 100kr om noen år…(Eller 0) Men litt gode nyheter i dag kan jo dra den opp på rett side igjen.

2 Likes

mon det

Shortene er jo i rødt for lenge siden på nåværende posisjoner

4 Likes

You know the saying; when in trouble; double!

1 Like

Absolutt.

Nå er jo dette bittesmå posisjoner som sikkert utgjør godt under 1% av kapitalen til disse selskapene skal sies.

Men vi må tro at algoritmene har med i betraktningen at dette er biotechs som plutselig kan fyke både 30% og mer på et sekund, og dette må de ta med i sin risikohåndtering

1 Like

Fredagsclose over 27 denne uken ville være veldig bull

Spent på å se om det kom mye ekstra short i går, det ville være helt sykt latterlig

6 Likes

Ser jo ikke ut som fredags close over 26 hjalp noe særlig her nei.

Se tidligere post. Close på 26 er neither here nor there. Nå er det juli og sommerferie

3 Likes

Daler fort ned til bunnen av kanalen rundt 23. så lenge det ikke kommer nyheter.

Og hvis den daler til 24 kan den like fort sveve opp igjen til 27. Det fine med trendkanaler.

1 Like

Er ikke det der en “glidende” kanal? Hvordan definerer du da brudd opp eller ned? Jeg skjønner liksom ikke bruksverdien med disse annet enn å fargelegge en overordnet trend som strengt tatt er synlig med det blotte øye :smiley:

Ferietid og rolige dager :sunny: :sunny:mens kursen siger positivt fremover på MA50

3 Likes