Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk Analyse 2 - (NANOV) (TA)

Holder seg svært godt til tross for labert volum.

Hvor er mulig støtte i chartene til folk her?

Ser selv etter en inngang for en liten økning på denne lønnslippen, men ser ut til at targetet mitt på 26.10 ikke kommer riktig enda. Morsom øvelse å ha to tanker i hodet samtidig, med tanke på short og long.

Glad jeg kun er short med et mindre beløp.

4 Likes

Apropos vimpler og flagg, @Christian… Hva tenker du om denne lille rakkeren her :wink: :


Jeg synes den ser spennende ut, men slik jeg har tegnet den nå så ignorerer jeg en overshoot ved åpning sist tirsdag.

2 Likes

Det begynder at ligne en bull-flag er ved at danne sig. Det kan betyde next leg up.

4 Likes

Alternativt slik:


Uansett tenker jeg at forventning nå frem mot Q3 kan komme til å gi brudd opp. Nå kommer MA20 opp for å dytte litt fra undersiden også… :wink:

5 Likes

Helt enig. I dag /denne uken blir fort siste mulighet til å handle aksjer under/på 27 kr før Q3. Forhåpentligvis leverer Q3, og da er fort 20-tallet historie :sunglasses:

2 Likes

Neste skikkelige motstand pr dags dato er vel på rundt 31 kr. La oss si Q3 leverer over all forventning og vi seiler gjennom denne motstanden. Noen som vet hvor har vi i så fall neste reelle motstand?

Jeg har på mitt chart at kursen driver og jobber opp mot en motstandssone nå

34-35 et tøft nivå over der igjen

edit

Det neste man ser etter er higher low satt Over 200 dagers glidende snitt, ikke under.

11 Likes

Begynner å bli tight etter utviklingen de siste ukene

2 Likes

Spennende.

Kan du ikke skrive litt hva du tenker i tillegg for oss som ikke er helt stødige på teknisk analyse?
Tror du at vi skal hardt opp eller ned i løpet av kort tid om man tar utgangspunktet i kartet ditt?

2 Likes

Kan tolke formasjonen som en “pennant” selv on bunnene kanskje har kommet noe lavt de siste dagene:
image

5 Likes

9 Likes

Nano med forsøk på brudd opp av den flerårige fallende trendkanalen

7 Likes

Vi tester på nytt 29,50 nivået, noe vi gjorde også for noen uker siden. Da snudde vi der intradag, og endte vel dagen under 28 kroner.

Nå er sell-off’n litt mindre offensiv en sist gang, det roer seg rundt 29. Det ligger en liten sperre tilsvarende 1/10 av dagens omsetning på 28,94 p.t. Hvis den blir nappet ut tror jeg vi kjapt drar over 29 igjen og får testet motstanden en gang til.

Da kan fort støttenivået løftes fra 26 til 28.

Edit: Der ble den posten nappet ut, spennende å se resten av dagens handel, men det ble ikke overraskende 50 øre opp med en gang :facepunch:.

image

9 Likes

Fin vimpel, fint brudd, fint volum og fint kortsiktig potensiale opp til nivå med tidligere topper :blush::+1:

10 Likes

Tror vi er rett på 30 tallet fra kl 0900 i morra. Spennende blir det: )

12 Likes

Antydning til akkurat hva jeg etterspurte nå

7 Likes

Er dette OHS formasjon?

1 Like

29 testet tre ganger siste to dagene og en ny støtte higher low.

Fornøyd med set-upen din? :wink:

Du er godt klar over, at CTRL + WIN + S på Windows 10 aktiverer snippets og man derfor ikke behøver tage et billede med din telefon, som du efterfølgende printer, scanner og til sidst indsætter her på TekInvestor? :slight_smile:

5 Likes