Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Hvor stor andel av dine investeringer er hhv. i NANO og bitcoin?

Tja, bouncet på 49,9 i første omgang. Men ja, volumet stiger i dag så det lukter at noen kanskje kaster kortene.

image

1 Like

Når får vi svar på evt hvem som kaster kortene?

Nano, aksjen Gud glemte og djevelen forlot. :joy:

image

takk! ergerlig å se

Det er ikke i forbindelse med PCIB ? Virker rart at myrlid selger seg ned, selv om han åpenbart gjør det

Myrild trengte cash til pcib?

Det kan absolutt være nedsalg mtp PCIB, og dagen i dag kan vel være andre aktører som gjør det samme for den del.

Joda, har ingenting i mot å poste analysene her som vel som på insider @studenten86 , men har merket at det er mindre støy på insidertrådene + flere skribenter som poster analysene der, så da foretrekkes det jo å følge strømmen. Var bare ment som et apropos til det som diskuteres her, det er alt diskutert på insider.

@hugoil – fordelingen Nano krypto er vel 9/10 Nano ifht. krypto.
Kryptopotten er krydder i hverdagen - mens vi venter på Nano.

1 Like

På innsiderforumet slipper en f.eks folk som insinuerer at man har lugubre motiver for å på peke at det er negativt at en aksje faller under markerte støttenivåer…

2 Likes

Ikke bull = ingen likes :grin:

3 Likes

Som sagt @Hugoil - det må være mulig å kalle en spade for en spade selv om man sitter tungt lastet med en aksje man har forelsket seg i. Closer vi under 50 i dag så er det lite støtte å hente i chartet før 45 kr med potensielt førstekjøp på 48.

4 Likes

Å hei, er det du. Ser du at det har vært mye omsatt på nivået 48-50. Omsetning er mer retningsgivende for støtte enn spiker.

Jo, det er riktig, men ser ikke relevansen her?

Hvis vi closer under 50, noe vi ser ut til å kunne gjøre, så nytter det ikke med allverdens bullish bias. Jeg har tilgode å se en bearish analyse av deg all den tid chartet har vært bearish siden vi brøt den stigende trendlinjen i mitt chart over.

På lang sikt håper jeg jo du får rett – jeg er helt rolig mtp. bevegelsene i aksjen, men husk at en ting er å tro at du er på rett vei, noe annet er å tro at din vei er den eneste riktige.

1 Like

Jeg står ved min “tekniske analyse” og, NANO ikke verdt fem sure sild… Det filleristes, tygges og spyttes ut aksjonærer som ikke vet hva de har kjøpt.

3 Likes

Hvis NANO ikke bouncer på 48 ish nå og helst bryter ut av nedtrenden fra siste topp på 68 så er det 45 neste innen et par dager. Kommer det en kapitulasjon derfra, så er faktisk omtrent alle gains fra vi bunnet sist tapt, Hadde jeg ikke drømt om en gang, men nedtrenden fra ATH bestemmer alt tydeligvis, og da er det helt logisk å tenke seg at vi skal bunne i den igjen, i en eller annen fasong… Kursmål 28?

2 Likes

kursmål ja… mål å mål du… :slightly_frowning_face: Jeg kjøpte endel i dag på 48-49… Tenker egentlig vi ikke skal ned til 30-tallet, og hvertfall ikke 28… så håper jeg alle har samme tanker som meg.

1 Like

@Hakon jeg er faktisk litt nysgjerrig, på hvilken kurs hadde du kjøpt Nano? :slight_smile:

Target for bearflagget omtalt lenger oppe (for over en uke siden folkens) er på 20-tallet, men om vi kommer dit …meh. Jeg tviler også. Jeg kommer nok til å begynne å akkumulere hvis vi kommer ned mot 45. Plan your trade, trade your plan :wink: