Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Såvidt jeg kan se er potensialet for formasjonen 3 kr opp fra halslinjen? Altså 78?

Potensiale er vel høyden fra hode og opp til halslinjen. Det er ca. 7kr.

1 Like

Øvre bollinger band er 84,24.

1 Like

Ja, selvfølgelig, tenkte helt feil :slight_smile: - Dvs. ca .82-83, noe som samsvarer bra med neste motstandsnivå. Let’s go boys n gals!

1 Like

Jeg tenker hodet på 68,5 og hals på 74,5-75. Det gir i så fall motstand på ca 81. Tror imidlertid vi trenger litt trøkk gjennom 78 da det er der sma 200 ligger og dessuten tilsvarer begynnelsen på formasjonen.

Ser at de ikke er spesielt kin på å legge ut noen sperre i dag, da risikerer de at den bare blir svelgt.

1 Like

Var en sperre på 83 som ble fjernet. Er nok litt falske sperrer ute å går som de helst ikke vil miste.

1 Like

Akkurat nå følger vel kursen det samme sporet fra Juli-August som du markerte i gult, Nocturne. Stanger hodet i 20d SMA en gang i dag, stenger 1 kr ned, og opp til 88 i løpet av neste uke :point_up_2: :grin:

Spørs vel om det holder med ei krone i dag, gitt.

JPM med 239 salg og 0 kjøp så langt i dag

Er bare omsatt 10mnok. Ikke rare bevegelsen egentlig :slight_smile:

1 Like

Jeg tenker følgende:

1: dagens reaksjon med tilbaketest av utbruddet er naturlig

2: hvis vi får realisert potensialet av OHS skal vi til 82

3: kommer vi til 82 kan vi konstantere at vi har dobbelbunn i området 68-70, en bunn i tidsrommet 4-18. juli og en bunn i tidsrummet 13-22 november

4: dobbelbunnformasjonen kan være tegn på videre oppgang og bunn i lengre perspektiv som kanskje kan lede til utfordring av den fallende trendlinje (et sted omkring 90?)

Blir spekulativt dette her, men dere kan kanskje forstå hva jeg mener?

2 Likes

Forrige bunn i juli var humpete i tre uker før den gikk også. Lite å stresse over dette her tror jeg selv.

Sitter å venter med min 1%, og skal prøve å ta imot rundt 10 sma pluss minus :crossed_fingers:

Kanskje litt ønsketenkning, men man kan jo håpe at de tekniske ‘‘dominobrikkene’’ faller over hverandre på denne måten i hvert fall.

Ja, og så er det jo Black Friday så det skulle bare mangle at børsens hotteste aksje ikke var litt på tilbud? :slight_smile: (Kanskje noen trengte penger til en ny TV eller noe sånn…)

2 Likes

Sant hehe! I sommer kjøpte jeg faktisk en god del Nano på morran den dagen den begynte stigningen, mest flaks da men også etter å sett din og Savepigs tekniske analyse som spådde oppgang. :+1: fikk noe nå på tirsdag også, var litt over 72 på mesteparten mener jeg. Regner det som rimelig sikkert at om en måned eller 3 så viser det seg nok å være gode kjøp.:slight_smile:
Edit:kjøpte mesteparten denne uken på 73.25 så jeg.

2 Likes

Det begynner å se veldig bra ut teknisk igjen, orker ikke finne chart så tok bare dette bildet (under) med noen nivåer å se frem til. Først litt over 76, denne holder vi på å ta ut nå. Tar vi ut denne er det 80 og så 83 vi bør møte litt motstand på. Har ikke sett på SMA, men regner med den ligger rundt disse nivåene også.

5 Likes

Du er tydeligvis dyktig på TA, men som gammel snekker så er jeg lite fornøyd med de skjeve linjene dine! hehehe :joy:

3 Likes

Vil det være et poeng å bryte ut av nedadgående trendlinjer? Hvor ligger denne nå? Kommer vel an på så mangt, men setter pris på en fullstendig analyse om og når du har tid. Takk for jobben!

3K aksjer lasta opp på toppen av kaka , nå kan bare ASH komme :dizzy::smile:

2 Likes