Ligger på 79, sammen med 50MA på 79,75
Siden du spør så pent
@anon21766851 – jo, det er et poeng. Som @sparkonge sier ligger denne rundt 79. Men 50-dagers ligger litt høyere i mitt chart. Men vi kan få breakout i dag. Jeg regner faktisk med det. Jeg blir svært overrasket om vi ikke ser 80-tallet iløpet av uken, kanskje alt i dag eller i morgen.
- Kursen har brutt 20-dagers SMA
- RSI er over 50 og stigende
- Vi treffer 50-dagers snitt mellom 80 og 82, breakout her og vi snakker virkelig rally
- All systems go!
Hjertelig takk!
Nå når RSI overstiger 50, fare for at denne stiger og blir utslagsgivende nedover igjen?
Så overall ser det bra ut for årets julegave?
Looking good @Nocturne
Et spørsmål bare. Hvorfor strekker du trendlinja gjennom 23 oktober fremfor 31 oktober?
Jeg strekker den gjennom 30-31 oktober, og den stanger nå mot linja ved 79 isch.
Ser ut som den sliter litt der, i hvert fall hittil idag.
Rsi har brutt opp fra 52 hos meg. Det liker jeg
Fikk aldri handler med min 1%, jeg ventet på ørlite lavere inngang.
Men jeg overlever. Bedre at de 99 andre stiger
RSI er normalt en indikator for å si noe om en aksje er overkjøpt eller oversolgt. RSI under 30 regnes som oversolgt, mens en aksje som er over 70 eller 80 regnes som overkjøpt. Men merk at RSI kan være under og over disse nivåene en god stund før man får et skifte i retning. I Nanos tilfelle er RSI stigende, noe som indikerer at flere kjøper og holder aksjen fremfor de som selger.
Det var bare for å fange Lugano toppen - men er nok mer riktig å streke den opp slik du indikerer
Du e søren ikkje goe!!! Ha ha ha ha
Mye motstand her, men jeg synes at den viser styrke ved å ikke snu bratt ned med en gang.
Hadde ønsket enda et hakk mer volum men 225000 er ikke håpløst heller.
Jeg synes volumet er OK - ja, kunne alltids vært mer men rent teknisk stiger vi på relativt høyt volum (sammenlignet med forrige uke) og vi holder stand her oppe på +6% som @sparkonge sier - selv med motstand på 79-80. Jeg tror det er tidsspørsmål før dette ryker (som beskrevet lenger oppe) - og at vi ser brudd i løpet av dagen i dag eller i morgen.
Get ready to splash at ASH.
Magefølelsen sier at hvis vi bryter 80 på litt volum så ser vi ikke 70 tallet igjen i år
Begynner å bli noen aksjer omsatt over 78kr nå.
Synes fortsatt det er positivt at aksjen ikke reagerer veldig ned etter forsøk på brudd av trendlinjen i chartet over.
Sterk oppgang til nå i dag, men tydelig en sterk motstand på 79-80. Skulle nesten tro at det var mange som rakk å se CMD i helga.
Idd . Det kan se ut til at massene har fått med seg Renoldi.
Com on babe, you sexy thing. Opp og close på minimum 79.80 nå.
Hei hvor det går. Klarer vi 80 allerede i dag? I så tilfelle, hva sier de tekniske ekspertene om ferden videre?