Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Seier meg fornøyd med nano handel på fredag… setter ein stop loss for sikkerhets skyld :wink:

Nytt forsøk på å bryte trendlinjene. Rt 79.40

Close over 80 vil være meget positivt, men jeg synes det er vanskelig å si noe om sannsynligheten for at det skjer

1 Like

Se litt lenger over - vi må bryte 50-dagers snitt også. Det er litt uenighet om den ligger på 79 eller 82, men uansett er det langt fra “klarert” enda. Det som ER positivt, er at dette skjer på litt volum nå så jeg er mer sikker på at vi ikke skal langt ned med det første. Ser for meg vi kan gå opp mot forrige topp på 88 innen relativt kort tid (for meg 0-2 uker).

1 Like

I første omgang er det jo reetablering i 80-86 rangen.

Så den kan fint fyke flere kroner til, men går det for fort blir det nok ny rekyl nodover.

1 Like

Her er grunnen til volatiliteten :smiley:

8 Likes

Når flørtes det med 80,00.

Skulle gjerne sett hvem som kjøper og selger i dag, ja.

Sant :smiley: Jeg har ikke stoploss.
Eller, ikke helt sant, har noen aksjer på stoploss rundt ATH, og noen en del høyere :wink:

stopgain?

1 Like

Det ble i dag! :smile: :face_with_hand_over_mouth: :money_mouth_face:

3 Likes

Tekinvestor nanoneringsbukkake incoming on @Evilfreud in 3. 2. 1… :cloud_with_snow:

3 Likes

85? :star_struck:

Easy now, hehe :slight_smile: - Vi må ikke FOR fort opp. La oss roe ned litt mellom 80 og 82 først. Og så tar vi ut 85 når vi har samlet litt mer krefter. Blir nok ikke i dag, men kanskje til uken?

2 Likes

Nådd nest høyeste volum de siste 3 mnd!

1 Like

Nå koser vi oss!

Begynner å kjenne igjen Nano fra høsten 2016 :bomb::boom:

3 Likes

Herlig å ta ut 80 med litt volum.

Håper på steng mellom 80-82 nå.

Det gjelder å ikke la seg rive med, en oppgang skulle virkelig bare mangle etter bekreftelse på bekreftelse om at alt er on-track.

3 Likes

Du er så pessimist! Volumet er nå over 30 mnok! :slight_smile:

2 Likes

Bra jg lasta med armer og bein på 76 da, nesten 5 k aksjer nå:stuck_out_tongue_winking_eye::dollar::monkey:

1. nov. 2017 kl. 15:09 skrev sokrates <tekinvestor@tekinvestor.nomailto:tekinvestor@tekinvestor.no>:

[https://beta.tekinvestor.no/user_avatar/tekinvestor.no/sokrates/45/10395_1.png] sokrateshttps://beta.tekinvestor.no/u/sokrates Insider
november 27

85? [:star_struck:]

2 Likes

Ser ut som det var riktig å bytte ut Element med Nano nå ja :slight_smile:

Hold på aksjene folkens. Dette er jo ikke engang emisjonskurs :wink:

1 Like

Er like rolig som et dovendyr på heroin her. :rofl:

2 Likes