Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ja ELE solgte jg for ei uke sia på 2,33 idag røyk litt TRVX og PHO aksjer​:stuck_out_tongue_winking_eye: så nå er jg ekte Nannoer :joy::joy:

1. nov. 2017 kl. 15:29 skrev Nocturne <tekinvestor@tekinvestor.nomailto:tekinvestor@tekinvestor.no>:

[https://beta.tekinvestor.no/user_avatar/tekinvestor.no/nocturne/45/13341_1.png] Nocturnehttps://beta.tekinvestor.no/u/nocturne Insider
november 27
[https://beta.tekinvestor.no/user_avatar/tekinvestor.no/jaxi/40/13521_1.png] JAXI:

Bra jg lasta med armer og bein på 76 da, nesten 5 k aksjer nå.

Ser ut som det var riktig å bytte ut Element med Nano nå ja [:slight_smile:]

Hold på aksjene folkens. Dette er jo ikke engang emisjonskurs [:wink:]

Merkelig formattering på posten din @JAXI ? :slight_smile:

Tilbake til TA - @anon21766851 spurte om en oppdatering. Ser meget bra ut altså. Vi har tatt ut 20 og 50-dagers. Vi har også brutt en fallende tendens i RSI. Vi trenger likevel confirmation, dvs. - vi må se på sluttkurs + hva som skjer i morgen. Men all sannsynlighet (som @Christian ville sagt) tyder på at aksjen skal videre opp. Mulig det kommer en bear-trap i form av at aksjen må teste 50-dagers først. Jeg klarer ikke å se at den skal helt ned til 20 dagers igjen pga. volumet.

Neste motstand ligger på 200-dagers eller ca.85 kr. Brytes denne er vi tilbake til toppen i august på ca. 88 kr. From there - well, I don’t need to draw conclusions for you… :sunglasses:

@Savepig og @sparkonge og andre må gjerne supplere.

8 Likes

Jeg ville kanskje sagt at neste motstand ligger på 84-ish fordi toppene i dagchart siden i sommer i stor grad har endt mot 150-dagers snarere enn 200-dagers?

Det er imidlertid ikke rare forskjellen og uansett tror jeg på brudd opp i det nærmeste :slight_smile:

Delvis enig, men som alltid når den starter å falle, så faller den jaggu.
Er nok mange som er fornøyd med 8.5 idag.

Hva blir close?

Fornøyd med omsetningen nå @Savepig ? :smile:

image

Ikke bare småposter som går heller… :blush:

Det ble lempet ut mye på 80, noen som ikke ville ha den over?:thinking:

Dritt. Ble under 50ma. Ble skikkelig svak på slutten.

Da får vi se i morgen. Fin dag idag uansett

1 Like

Klarer ikke å grine i dag. Hadde noen spurt meg om jeg ville hatt 79,60 i dag klokka 08:00 ville de fått et rungende ja. :slight_smile:

Ble rett under ja. Men utrolig bra dag. Vi må ta alle dager med oss. Worst case får vi ny test av 20-dagers som nå ligger rundt 73.50-74. Best case bryter vi 80 i morgen tidlig og fortsetter opp mot 150-200 dagers. Veldig kjekt å se litt volum i aksjen igjen, og ikke bare algo-trading.

1 Like

Slutt rett under 50MA (og 100MA.) Ble presset ned under snittet i sluttauksjonen med volum på 17k.

Men i mitt chart sluttet den (såvidt) over fallende trendlinje®.

Kan muligens ligne på brudd ut av fallende kile med den horistontale 67-linja som kilebunn? Hva tenker dere?

Synes det beste med dagen i dag var at sannsynligheten for fall under 67 ble mindre. Det er helt klart kjøpsinteresse i markedet. Noe som er helt rimelig sett i lys av en strålende CMD:

6 Likes

Ja karet seg inn på noe brukbart til slutt. Synd gevinsttakingen tok den akkurat under 80.

1 Like

Ja, enig. Def. dobbel-bunn her nede. Rimelig sikker på at vi skal teste 85-88 nivåene før ASH. Volumet var bra i dag. Kjøpsinteressen vender tilbake. Det kan man også se av aktiviteten på trådene her inne (husk at det er flere som leser enn de som diskuterer :wink: )

1 Like

Noe i denne duren dere mener?

image

Ja, litt noe sånt.

Ser nå at jeg gjorde nybegynnertabben og glemme å huke av for logaritmisk chart.

Da ser det litt annerledes ut:

Ser ut til å åpne over 80,- og 50MA

Noen scenarioer jeg ser for meg:

• Vi bryter 50-dagers og skal opp og teste halslinjen oppe rundt 83-84.
  • Vi går ned, og tester 20-dagers.
  • Vi går opp mot 83-84 men får en reaksjon ned til 78ish, før videre opp.
  • Vi går rett opp gjennom 83-84 og skal teste topp på 88.

Your guess is as good as mine :slight_smile:

1 Like

Tror vi går ned! Fylle på med mer!! :smiley:

Dagens hode på blokka: Tipper test av 20ma før stengetid :disappointed_relieved:

rRcl2UV:rofl: jaja 75 el 85 har vel ikke så mye å si, det er ASH som blir avgjørende :muscle:

2 Likes