Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO) (TA)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2925ce270>

fra 22 oktober - 1 desember, doblet nanovector seg samtidig som osebx gikk ned 2-3%, så ja, absolutt. Makro skaper gode kjøpsmuligheter.

Market cap i nano er noen få milliarder, det er forsvinnende liten andel av omsetningen på oslo børs som skal til.

I big pharma sammenheng er jo til og med noen av de mer bullish oppsidescenarioene vi snakker om for nano for lommepenger å regne.

Jeg føler oppgangen vi så fra 45-90kr kom som et resultat av konsolideringen fra april. Bare se “spikene” vi hadde innenfor den blå konsolideringsboksen da vi gikk 10-20kr på bare en dag, helt ut av det blå.

Nå er den minste boksen historie, og sånn jeg ser det så har vi gått over i en større konsolidering. Derfor tror jeg vi kan få en “overraskende” oppgang en eller annen gang innen ikke altfor lang tid, fordi det da er store aktrører som skal handle stort før de små rekker å henge seg på.

Mye logikk i det. Jeg følte meg ganske sikker på at 56 ville holde som jeg skrev til @Spot-On, men nå ligner det veldig på kapitulering her, og da viser all erfaring at rsi(21) vanligvis må ned til utbombet nivå før det snur.

image

Hvor ligger neste gulv teknisk nå? hvor finner vi neste betydelige støtte?

Om ikke annet sier jeg meg fornøyd med en intraday trade som gir meg ca 7% flere aksjer på traderkontoen :smiley:

Gulv? Lol. Vi snakker nå om deler av jordskorpa.

Er ikke noe peker seg spesielt ut før 45 egentlig.

Håper 45 holder seg bedre enn den kreppapirforsterkede balsatrestøtten på 68 og 56.

NANOs fjerde naturlov: det finnes ikke støtte, kun motstand.

Urgh, ja. Og mye epleskrell…
Glaserte epler til jul, takk!:apple:

Hvis TV chartet er rett, så kommer vi ikke dit. Just wait :sunglasses:

Fortell gjerne mer

Kan påpeke at jeg ikke er stresset i det hele tatt. Men prøver som sikkert mange andre å kjøpe når det går ned for å få flere aksjer til lavest pris😁 jeg er temmelig sikker på at alt jeg foretar meg av kjøp i dag og rundt disse kursene viser seg å være en genistrek - så frem betalutin står seg👌

Hvis man liker risiko…

Enten holder trendkanalen seg, og kjøp nå er en fantastisk anledning, eller så … er det dumt å være nano aksjonær :slight_smile:

Totaliteten i det jeg ser er en aksje som er og har vært under sterkt salgspress fordi den nok en gang gikk veldig hardt og så smalt i en kraftig motstand, samtidig som markedet korrigerte hardt, men det finnes helt ekte interesse for å kjøpe den nede på disse nivåene:

Trenden er snudd på hourly. Jeg vil gjerne ha den høyere før jeg går inn med mer penger.

Kursen er nå nede på et nivå hvor det sannsynligvis foregår en del akkumulering fra større aktører. Tenker at nivået 52-56/58 er et veldig fint område å trade på i påvente av nyheter.

Oppfatter oppsiden betydelig større enn nedsiden, og finner det dermed svært lite anbefalt å trade i disse områdene. Bollinger sitt 95% sannsynelige utfallsrom foreslår 46,1 som nedre og 92,7 som øvre.

95% sannsynlighet for at kursen holder seg innenfor området 46.1 til 92.7 er jeg helt enig i. :grin:

Det sannsynlighetsestimatet forutsetter vel at man befinner seg midt i båndet. Tror sjansen for å bryte under er over 5% når man allerede er ute og lusker over ett standardavvik under midten.