Norskbulls snur på mynten dersom kursen stenger over dagens stengingskurs på mandag.
Føles som om vi er midt i en konsolidering. Og oppgang relatert til kvartalspresentasjon. men på lavt volum, og ikke spesielt signifikant oppgang for den del.
Lurer på at emisjonen og volumet rundt nedpresset som påfølget er overgang fra nedgang til akkumuleringsperiode. At kursen ikke gikk på informasjon om antall sentere som er langt over forventet antyder vel at de som har tro er inne, og de som vil inn senere avventer ikke noen nyheter i H1.
Legger merke til at siste par nedgangsdager har vært dager med lavest volum:
Får meg til å tenke på en periode før jeg fulgte NANO:
Perioden NANO var skikkelig tullete priset, den gang da under cash-beholdning, og hvor lenge det varte den gang da. Tror Q4 presentasjonen vil legge grunnlag for at folk blir usikre på å være på yttersiden for Q1 presentasjonen. Har tro på litt oppgang til uka, men mer betydelig oppgang i mai/juni. Kun litt oppgang til uka siden det er rimelig godt innsyn i hvordan det går med selskapet, det er rett og slett bra, men investorer tenker de har rom til å avvente inngang. Klarer ikke tenke teknisk uten å tenke fundamentalt også.
BUY anbefaling fra Norsk Bulls jfr. https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NANO.OL
Blir spennende å se om dette nå holder.
Vi hadde en fin HL / HH på gang, men denne er nå gått over i en LH. Kommer det ny LL?
Interessant. Formasjonen jeg har tegnet er jo egentlig en slags ascending triangle, så det er bullish
Får vi en ny dipp under 40 kan denne være interessant
Flagg har vel vanligvis en mye kortere “levetid” enn 2-3 år? Mao, det som vanligvis er et veldig sterkt mønster er det kanskje ikke på den skalaen?
Er vel heller kanskje motsatt når prisen er ned i forkant?
Du kan bruke samme prinsippet, dvs, et brudd opp fra denne formasjonen vil være veldig sterkt, et bet ned mot gulvet vil være av spekulativ karakter, og bør bare settes med stop loss.
Det stemmer, men det viktigste er å følge med på hvilken vei bruddet kommer.
Jeg ser ingen signaler av betydning. Avventer brudd ene eller andre veien? Er jeg litt positiv så er den i hvert fall i øvre halvdel av tradingrange nå de siste ukene.
Har inntrykk av at kursen må gå hypobolsk for at det skal inntreffe. Det er ekstremt lave kurser for et selskap med sterk fundamental situasjon om dagen. Akkumulasjon skal vel skje en stund enda, men tror tekniske signaler på oppsving bør følges nøye av de som avventer inngang
Ser heller ingen formasjon i form av triangler her (15min).
(ingen potensielle topplinjer er i vater, se striplede linjer)
Kun en kortsiktig positiv opptrend fra siste low 11/2, markert med rød topp/bunnlinje.
Så langt ser det litt mer positivt ut enn negativt
Er det ikke et bear flag på kort sikt?
På lengere sikt ser det veldig spennende ut
My take:
Stigende Wedge signaliserer oftest sannsynlighet for brudd ned.
Tradingrange viser støtte motstands områder investorene pt anser aksjen som interessant og ikke
Jeg vurderte også bearflag @holmes , men tror slope / vinkel gjør det mer sannsynlig at det er ascending triangle. Det er også en gap ned som gjør flagget litt sketchy.
Forøvrig vises formasjonene det snakkes om her til ulike timeframes, noe som gjør det umulig å føre diskusjonen om det er det ene eller andre man ser på.
Mitt chart er f.eks 4hr, mens @anon80503862 og @vcp har 1 times chart og @vegar_beider ser på 15 min.
Hvis vi skal finne ut av det og bli enige må vi i det minste operere med samme tidsramme
Har ikke veldig stor betydning. Unntaket er 15 min. Hvor man letter finner fine intradags trader. Her 4h som du brukte @Nocturne oc
Fair enough - jeg ser wedge’n litt tydeligere nå, kikket på daily her. RSI er også i ferd med å bryte opptrenden, uten at jeg legger veldig mye vekt på det, all den tid volumet er fraværende her.