Nei du har rett, før man ser bullish crossovers som faktisk holder seg over tid er det kun leading indicators som kan oppheves av rimelig små tilbakeslag.
Men leading indicators er jo fremdeles indicators.
Nei du har rett, før man ser bullish crossovers som faktisk holder seg over tid er det kun leading indicators som kan oppheves av rimelig små tilbakeslag.
Men leading indicators er jo fremdeles indicators.
Ja indikatorer er nettopp indikatorer.
Men ser noen likhetstrekk med chartet i oktober i fjor
Nei, det var bare en observasjon. Ikke noe spesielt i seg selv, men interessant nonetheless. Om vi nå ser 50 dagers begynner å peke oppover, så kan vi få et golden cross engang utpå sensommeren / høsten kanskje?
@zappa66 - en nyhet kommer sjeldent alene, jeg tenker at hvis de klarer å dra en kanin eller tre opp av hatten på Q-presentasjonen så kan du fort få rett. Hvis ikke så tror jeg fremdeles sidelengs er mest sannsynlig.
@anon21766851 Vi har en High. Vi har en Low. Nå jakter vi - som AHA sang - en Higher Low…
Tror det går fort oppover dersom den først går.
Min spådom er at enten ligger på nivåene som vi ligger på nå i slutten av juni, eller så ligger vi på mellom 80-100
Nano beveger seg ikke stille og rolig, det går fort, det så vi i 2016 og i fjor
Den eneste potensielle triggeren som kan flytte kursen såpass mye på kort tid er endret guiding for ferdig innrullert Paradigme, fra 1H 2020 til 2H 2019 eller eventuell partneravtale.
Om så skulle skje tror jeg ATH er i sikte også, da DNB mfl kommer til å oppjustere LOA og kursmål.
Men enig, hvis kursen først går, så går den fort!
Du vet aldri hva som trigger kjøperne, kan være noe fundamentalt, kan være noe så enkelt som at tiden er riktig. Alt er mulig
Er vel flere potensielle triggere enn det mener jeg. Scientific Opinion for PIM, Lymrit-05 (sannsynligvis ved ASH), mDor Lymrit, Partner for å nevne noen. Disse kan komme mer overraskende enn dagens mld.
Edit: Feil tråd. Sry
Når pigen blir bull.
Jeg er normalvektet i aksjen jeg. <3
Jeg er heller ikke bull enda, men synes det begynner å se litt mer positivt ut nå. Kanskje gap fill ?
På hourly har vi en liten bearish divergence. Must hold for denne er 43.40.
Weekly:
Synes det er litt uavklart akkurat nå. Har litt lyst å kjøpe basert på presentasjonen men liker ikke følgende i det korte bildet:
Daily: ganske grei motstand og rejection av skyen
Det positive er at vi foreløpig ligger inne med en higher low hvis dette holder
You shall not pass
Higher low bekreftet eller?
HL er bekreftet ja. Hvis vi ikke får en candle høyere enn den vi fikk på fredag så kan vi gå til en LL, da fredagens candle vil bli en lower high. Fortsetter vi opp derimot så kan vi få en higher high, men da må vi ta ut ca.46.30 hvor forrige high var.
Fredagens candle er også en “inside bar” så det blir interessant å se hvilken vei vi skal.
Stochastics er i ferd med å krysse bearish på daily, noe som indikerer momentum til nedsiden.
Oppdatert etter open: ligger foreløpig inne med en LH. Stochastics krysset bearish.
Likte veldig godt hvordan volumet og kjøpspress tok seg opp i slutten i dag. Momentum indikatorene på daily er fremdeles bearish, men på lavere timeframes er de bullish, så det kan snu også på daily.
Foreløpig en lower high om den ikke går høyere i morgen.
Ser riktig så bra ut nå. Var opptatt i møter i hele dag så fikk selvfølgelig ikke fisket det jeg skal ha i dag heller. Tror @Savepig m.fl (meg selv inkludert) har sovnet i timen for vi har snudd trenden på hourly og er i ferd med å snu trenden på 4 hr ved brudd opp av trekanten. Det var en fin volume spike på slutten i dag, usikker på om det skyldes kjøp eller oppgjør av opsjoner som @Krieghoff var inne på.
Target for trekant gir meg ca. 49 kr og close av gappet @zappa66 nevnte for en stund tilbake.