Nå ser det straks bedre ut
Og da var vi der allerede
Tror kanskje vi skal opp til 33,5 jeg iløpet av en dag eller to
edit: selvfølgelig høflig å si hvorfor jeg tror det
Denne foreløpige trendkanalen er den (av flere mulige) som først har ett tak som kan fungere som motstand rundt 33.5…
Til alle som tror TA har noe med bruddet å gjøre må jeg skuffe dere!
Jeg har en liten traderpot jeg bruker for å få tiden til å gå, og her er grunnen for dagens oppgang :
Bare hyggelig å kunne bidra;)
Interesting. Vi har i allefall nå trendendring på daily. Mangler bare weekly for å snu trenden helt.
(Vel - vi trenger en higher low og higher high for å bekrefte men det ser veldig bra ut).
Ser vi brudd på oppsiden i dag mon tro?
Fikk vi bruddet som du antydet ?
Gjennom MA50 på daily hvertfall
Eller et fake brudd
Test av brudd, som normalt.
Jeg ser det likt. Må holde 29/30 området for en ny higher low. Roe ned RSI og div. andre ting.
Jeg kaller dette reinspikka manipulasjon…
Enig. Når kursen er såpass lav som den er, skal det jo ikke rare musklene til heller for å lage et par monsterbølger. Sjøsyk.
Er omsatt over 1,2 mill aksjer. Er ikke bestemor som handler i dag for å si det sånn.
Hvorfor sier du TA er manipulasjon? TA er jo bare en fortolkning av prisutviklingen?
Nei, i så fall er det et par bestemødre med store og innholdsrike vesker som er på ferde.
Poenget mitt er at det er enklere og mindre kapitalkrevende å lage disse bølgene når kursen er lav som nå enn når den er høyere.
Disse bestemødrene kan kanskje være en fremtidig partner? For Nano, altså.
Svar til @Hocki
Jeg sier absolutt ikke at TA er manipulasjon, jeg sier at hele kursen er styrt og den styres gjerne av folk som både har god TA kunnskap og STOR pengebinge. Dette stinker lang vei nå, har fulgt aksjen siden 2015 og det blir mer og mer opplagt. Men man ser de tar seg lange pauser innimellom før det igjen kjøres.