Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Skrev i chatten i morges at jeg ikke trodde helt på bruddet fordi volum ikke var tilstede. Jeg var klar til å kjøpe bruddet men har foreløpig slått det litt fra meg. Trenger å se litt større kjøpsvolum før vi kan være sikre på at dette ikke blir en dobbeltopp. Her er daily chart:

Må innrømme weekly ser bedre ut, og det er godt med rom til oppsiden. Etablerer vi oss over streken vi har stoppet på nå, så ser jeg fort for meg en test av 31.50 som er neste motstand i mitt chart. Kan fort etablere en ny tradingrange da. Motsatt fall så kan vi få en ny higher low og videre konsolidering (som det ser ut til er mest sannsynlig akkurat nå).

1 Like

Nå ser det straks bedre ut :slight_smile:

6 Likes

Og da var vi der allerede :+1:

Tror kanskje vi skal opp til 33,5 jeg iløpet av en dag eller to :face_with_hand_over_mouth:

edit: selvfølgelig høflig å si hvorfor jeg tror det :smile:
Denne foreløpige trendkanalen er den (av flere mulige) som først har ett tak som kan fungere som motstand rundt 33.5…

2 Likes

Til alle som tror TA har noe med bruddet å gjøre må jeg skuffe dere!
Jeg har en liten traderpot jeg bruker for å få tiden til å gå, og her er grunnen for dagens oppgang :

Bare hyggelig å kunne bidra;) :grin:

10 Likes

Interesting. Vi har i allefall nå trendendring på daily. Mangler bare weekly for å snu trenden helt.
(Vel - vi trenger en higher low og higher high for å bekrefte men det ser veldig bra ut).

1 Like

Interessant trendkanal, men hvis du tegner den slik som i bildet under har vi alt nådd taket?

2 Likes

Ser vi brudd på oppsiden i dag mon tro?

Fikk vi bruddet som du antydet ?

1 Like

Gjennom MA50 på daily hvertfall :slight_smile:

2 Likes

Eller et fake brudd :frowning:

Test av brudd, som normalt.

1 Like

Greit å få unna testene av nivåene under så tidlig som mulig når man først er på vei oppover.

4 Likes

Jeg ser det likt. Må holde 29/30 området for en ny higher low. Roe ned RSI og div. andre ting.

1 Like

Jeg kaller dette reinspikka manipulasjon…

4 Likes

Enig. Når kursen er såpass lav som den er, skal det jo ikke rare musklene til heller for å lage et par monsterbølger. Sjøsyk.

Er omsatt over 1,2 mill aksjer. Er ikke bestemor som handler i dag for å si det sånn.

2 Likes

Hvorfor sier du TA er manipulasjon? TA er jo bare en fortolkning av prisutviklingen?

1 Like

Nei, i så fall er det et par bestemødre med store og innholdsrike vesker som er på ferde.
Poenget mitt er at det er enklere og mindre kapitalkrevende å lage disse bølgene når kursen er lav som nå enn når den er høyere.
Disse bestemødrene kan kanskje være en fremtidig partner? For Nano, altså.

Svar til @Hocki

Noen som ikke ville ha breakout av denne? 4H timeframe.

1 Like

1 Like