Tilsvarende skummelt hvis den lukker under 29.00 ish i morgen.
Ja, litt uavklart her. 4 hr viser tegn til vending men ligger med LL / LH foreløpig.
Daily ligger med HL foreløpig; og jeg håper vi kan få et byks opp og en ny HH.
Liker at stochastics på 4 hr er på bunn, så moment kan ikke bli så mye mer negativt.
Foreløpig også stigende trendlinje i RSI inntakt på 4 hr.
Kan også legge til denne potensielt - på hourly:
Har samme tegning som du på hourly
Takk, dine fundamentale analyser er alltid sterke og bærer ikke preg av håp, tro eller blind forkjærlighet.
Ligger fremdeles i formasjonen, muligens vi kan få et lite brudd opp i morgen med volum?
For mye å be om?
Dere med Infront grafer? .
Hvordan ser volumgrafen ut på 1 mnd, 3,mnd, 6mnd, 1 år ut?
Visuelt nysgjerrig.
Potensiell spring på gang.
Men kommer an på hvordan denne oppfører seg med tanke på volum og om den returnerer greit over igjen. Tester nå bunnen som ble satt i september.
Jeg må si jeg fremdeles tror vår biotechindeks nå fort kan finne på å rase nye 30%, altså implisitt at hverken 25 eller 22 kommer til å holde i NANO.
Helt sykt.
Har et lignende scenario også. men en annen toplinje.
Har et par tre chart som er aktuelle. Må avvente å se hvor prisen snur nå. For å se hvilket som er aktuelt.
Det kommer til å snu ja, spørsmålet er når. Har tenkt mye på det du har skrevet tidligere om effort / result. Volum er ekstremt lavt på røde dager og var veldig høyt på R&D dagen. Jeg har sagt accumulation før og akkumulerer selv.
For meg ser det ut som en stor descending wedge. Er på mobil så får ikke postet chart men man kan tegne de linjene som trengs ut fra ditt chart. Mulig den kommer ned til 25, mulig 22, men at vi skal falle ekstremt mye mer har jeg liten tro på. Mitt worst case target er ca 19.50, men det er en rekke støttenivåer som skal testes før vi kommer dit.
Time will show
#DenFølelsen når det slår deg at det er snart et år siden RSI har vært i bullish territorie
(Definert som over 60 på dette dagchartet)
Mnja, jeg tegner den slik:
Men ser den nedre trendlinjen din matcher litt bedre med wicks enn min.
Forøvrig: vi ligger inne med en WEEKLY HIGHER LOW. Vi må tilbake til 31.12.18 for å finne forrige weekly higher low. Hva betyr det? Det betyr at de neste par ukene blir kritisk ifht. om vi kan få en trendendring på weekly. Nå ligger forrige high såpass høyt at jeg tror vi får en weekly EQ ut oktober.
Edit: legg også merke til hvordan volumet totalt flater ut etter den enorme oppgangen.
Verdt å følge med på denne fraktalen (innenfor en større trekant):
Daily er fremdeles bearish / nøytral, men weekly har gode muligheter for å bekrefte forrige ukes higher low. Så lenge vi holder oss over 22 og under 38 vil vi antaglivis bare være range-bound.
Daily:
Weekly:
(Se volumbarene så skjønner man at det akkumuleres uten å flytte kursen særlig mye! )
(Bare for å poengtere det igjen, 1 candle her er 1 uke med handel!)
1h av din støttelinje, ny test av denne i dag. Kan bli pent om vi snur her, fin plass å ta noen lodd for tradere.