Ser fint ut
De første stoppene nå er vel retest av MA100 på 27,75 ovenifra eller test av taket på 31,5.
Ser fint ut.
200 dagers snittet tror jeg er det store magiske for denne aksjen, fordi det er den aller enkleste indikatoren på den lange nedtrenden aksjen har vært i.
Ikke for å være negativ Nancy her men når du har trendtak og 200 dagers MA i nærheten av hverandre så blir det tøff motstand å forsere. Jeg ser ikke volum confirmation for at det skal skje nå. Men det sagt, bryter den over og etablerer seg over skal du lete lenge etter et større kjøpssignal!
Jeg er helt enig, absolutt alt i chartet antyder at den blir en drøy kneik, og derfor er den enda mer vesentlig.
Volumet har tatt seg opp i det siste og kursen går opp. Bra!
Siste lille forsøket nå fra kl 11 var uten noe særlig volum bak seg, tror kanskje den skal korrigere noe nå. Gikk ut med endel på 29,40 så blir det spennende å se om jeg står igjen som en tosk eller ikke
Med et så sterkt kjøpssignal som er utløst nå så korrigerer den neppe ned med det første.
Er jo forsatt på svært lave nivåer i NANO i forhold til tidligere (også hensyntatt utvanning).
Mulig med et hvileskjær med noe gevinst sikring , men så vil det bære videre nordover et godt stykke til.
Kursøkningen i NANO har da også vært betydelig lavere enn f.eks PCIB og TRVX.
Sikkert en del av de mange som gevinstsikrer i dag som ønsker det før de kjøper seg inn igjen her på tråden , men…
Nå er vi vel over 200-dagers? Motstand på 32 som må tas ut nå i neste omgang?
Kvarterschart, liker veldig godt jevnt høyt volum i det siste, med pene volumspiker når det går opp
Er et godt stykke opp til 200 dagers enda ifg Tradingview, men vi har gått solid gjennom 50 dagers. Håper den holder denne gangen.
Det kan se ut som Yahoo Finance tar feil når jeg ser chartet ditt ja Der står det 30.36.
Ja, det er i området 31-32 jeg anser motstanden som veldig sterk.
Er også noen paralleller her til forrige topp. Trenger å konsolidere litt kanskje.
Sånn ser den ut hos meg.
Virker litt topptung og overkjøpt, men kan fremdeles skyte fart opp og gjennom for en eventuell retest av trendtaket ovenifra.
Er en shooting Star i daily akkurat nå.
Er selv posisjonert for at den skal ta en pust i bakken så får jeg heller gå glipp av litt enn å tape litt.
Hvis det er noe i denne, så sammenfaller potensialet ganske godt med MA200, ca på 34,5.
Men jeg er ikke uenig i at det ligger noe motstand på 31,5ish.
Tar den ut de sperrene er det vel et ganske heftig kjøpssignal, vertfall etter den kontante bunnen i årlig kart
Gjorde som deg og tok litt av bordet rundt 31 - var ganske klart at den ville stange i trendkanalen her. Nå er spørsmålet om den klarer å stable en HL og bevare opptrenden, eller om den siger tilbake til start. Begge deler er fremdeles mulig, litt vanskelig å si nøyaktig hvor langt ned den skal.
Ser vi på 4 hr så closet den pent med touch av den stigende trendlinjen, og man får krysse fingrene for at denne ikke ryker i morgen. På nedsiden har jeg target rundt 25 og 23 i første omgang om den skulle ryke. Tenker å ta inn igjen aksjene som gikk ut i dag rundt her om vi kommer dit.
Hvis den skal lengre ned (etter en fin 1 2 3 4 5) så ser det ut for meg at første stopp vil være rundt 27+, og så rundt 25,5 - 25,7 som hovedtarget.
På begge nivåene er det tidligere topper, bunner - og fib nivåer.
Velkommen som ny bruker på forumet❤️
Sånn super kortsiktig, ser det ut som en HS (ser den på line view på litt skrå i bildet der, med target på ca A’en til @mikopatt over der.