Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Den HSen ser ikke helt riktig ut. Er knapt en høyre skulder der? :slightly_smiling_face:

Har tracket en HS selv men den er større enn den du viser til her. Skal ned og fullføre hodet i så tilfelle, bounce opp for å lage høyre skulder. Men forholder meg ikke til den så lenge den ikke er fullført. Er på mobil så får ikke tegnet den opp men den er nokså tydelig på daily.

2 Likes

Ja kan være enig i det. :slight_smile:

Men tror vi er enige om retning, se @JTHP sitt chart (endelig candlesticks!) så ser det ut som et potensielt bearflag?

Ser ikke positivt ut. Det snur ned på lengre tidsinteraller. Nå også på daglig. Og RSI på vei sydover

Er et viktig punkt her. Kan finne fotfeste og prøve et nytt rykk.

2 Likes

tenor%20(1)

Litt tidlig å si enda,men kanskje …

1 Like

Den venstre skulderen der bør ta seg en tur til kiropraktor.

1 Like

Ok. Skal bestille en time med en gang.

1 Like

Er ikke HS-formasjonen ganske notorisk i Nano?

Omsetningen bremser kraftig her midt på dagen. Stillingskrig :joy::joy: spennende å se hvilken retning det bikker…

Ordreboken går helt bananas nå :zap:

Kan det hende at vi lager en higher low nå?

Iallefall det jeg har planlagt foreløpig, så får vi se om den lager bunn på 27 :+1:

Ser ut til at støtten på 27 holdt foreløpig og kursen beveger seg nordover i positivt terreng igjen

1 Like

6 Likes

Interessant dag - endte i 0.0% - kan ikke huske sist det skjedde? :thinking:

Litt for tidlig å si om vi har en LH på 4 hr her, eller om den skal teste litt til høyere.
HL ser i allefall ut til å være etablert på 4 hr. Rangen må nok bli litt tightere tror jeg.

Topp: 28.30
Bunn: 26.40

Stay tuned :slightly_smiling_face:

7 Likes

Brillefint​:nerd_face::sunglasses::face_with_monocle:

1 Like

4 Likes

Spennende tider i NANO. Er det nå vi skal snu den lange nedtrenden etter en dobbelbunn på 20 ? Ser bra ut etter første angrepet på 31.5 da den falt litt tilbake. Støtten på 27 holdt og har nå stigende RSI. Ser det ligger en liten motstand på 28.2 med 30min timeframe. På daily timeframe ligger det et nivå på 29.9. Hvis aksjen bryter denne så er det solid skyfritt. Litt mer volum eller positive nyheter så kan det sette fart i sakene.

12 Likes