Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

2 posts were merged into an existing topic: Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Det er interessant at man i en tråd for teknisk analyse kommer med en prognose med en forutsetning om “at Nano er on track”, som det står over her.

1 Like

@Nocturne er du frisk på at levere en fersk TA efter dagens close (og evt. forslag på target før Q4 rapport)? Snakker vi 34,00 eller 40,00?

Ikke Cup & Handle, men Rounding Bottom. Det optimale er test av 40, for så å teste støtte en gang til før brudd opp av motstand. Ved brudd gir det kursmål 60.

9 Likes

Brudd opp og tester 26. Har også brutt igjennom Ichimoku skyen på timesintervallet :muscle:

7 Likes

Jupp. Ser bra ut. Ut av den fallende kilen og negative mikrotrenden vi har hatt i over en måned. Neste sterke motstand 28,- ved brudd opp av 26,-.

2 Likes

Følger ikke så mye med for tiden, venter egentlig bare på Q4 presentasjonen, men teknisk ser det ikke dumt ut. Forventet egentlig et løft inn mot Q4, muligens det som er på gang nå?

Target for bearflagget jeg skrev om i sist innlegg er egentlig lavere, jeg tolker det som positivt at Nano snudde før target ble oppnådd. Om dette bare er en korreksjon i dette flagget er for tidlig å si.
Hvis den etablerer seg over 26 i dag og 28 i løpet av de neste handelsdagene ser det straks mye bedre ut. Muligens Q4 blir den avgjørende faktoren ifht. hvilken vei vi skal (se stiplede linjer).

Alternativ tolkning (symmetrisk trekant):

3 Likes

Hva med omvendt hode- og skulderformasjon? Ved brudd på halslinjen, target rett under 50kr.

3 Likes

Ja, den er i spill. Ikke perfekt. Venstre skulder er ganske merkelig. Høyre skulder ikke complete. Lettere argumentere for rounding bottom som @Bullishproof er inne på.

Joda, jeg blir ikke sur om det er det ene framfor det andre :wink: eller om det skulle blir en dobbel-bunn eller bare brudd opp av en rektangelformasjon :slight_smile:

Stoppet fint der

3 Likes

Ja, enn så lengde ser den brazilian butt formasjonen din ut til å holde vann;)

1 Like

Who doesn’t love a round bottom? :grin::sweat_smile:

2 Likes

Ser ut som brudd ned av enda et bearflag - target korrellerer med det første.

Best case er å håpe på dobbelbunn her (ikke noe jeg gambler på)

Ikke helt heldig utvikling nei

Hvis mange nok gambler på det så skjer det! :smiley:

1 Like

Har du gitt opp denne formasjonen?

Streken ligner jo ikke lenger på noe “Rounding Bottom”. Ligner mer på et unnarenn med dumper. Men det snur vel igjen.

1 Like

Prøver meg på et klipp her

3 Likes

Elendig utvikling nå.

Ser muligheten for en omvendt hode skulder, som @Nocturne for noen dager siden, men å se den er ikke det samme som å tro på den.

Nano må vise frem noen godsaker snart ellers kan det bli en lang tur ned.

3 Likes