Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

På tide NANO konsoliderer og kommer seg ut av den nedgående hovedtrenden. En mulig scenario jeg ser for meg og har tro på:

1 Like

Kan den hente seg inn igjen i rounding bottom? Hvor lenge kan den lagge utenfor buen før formasjonen må anses for brutt?

image

Vanskelig å tegne nøyaktig bue så jeg ser på kanten kun som veiledende for kursretningen. Ser egentlig mer etter konsolidering og etterfølgende brudd opp ut av hovedtrenen som vi så i BGBIO på høsten i fjor.
Håper nå på en lavere bunn.

1 Like

Dagens og de siste dagers strek er et bunnløst mørke. Snur kanskje ikke før ved motstanden rundt 20.

Var i markedet @ 23,40 i går, men trak ordren af forskellige årsager, herunder en reflektion på at de sidste mange (svage) støtteniveauer ikke har gjort nogen forskel samt at aktien bare falder og falder.

Jeg vil se en regulær vending før jeg samler mere op, men enig i at 20,00 ser sandsynlig ud. Der vil nok være massiv købsinteresse på dette niveau.

Nei, altfor kort tid til q4 for at Nano når 20(med mindre alle indekser gjør svalestup da).

Nå blir det guidingen på q4 som avgjør den videre kursutviklingen. Frem til q4 vil kursen vake rundt dagens nivå

Tror også bunnen er satt nå rundt 23.
Ganske oversolgt på nivåene her

NANO har forresten dobbelbunn på kortere tidsintervall nå.

Hm, ser dette som et forsøk på filleristing, omsetningen er bare et par mill. Et lite shorterangrep, eller noen som dekker seg inn?
Edit: Har jo vært vanlig i denne aksjen, disse bratte stupene ned, uten nyhetsdrivende info.

Kan ikke tage handelsaktiviteten seriøst i NANO efterhånden …

Ble nå litt påvirket av noe som ligner på en begynnelse av en bunnformasjon. Men noen timer med en viss stigning gir ingen sommer.

Positivt hvis det aktuelle niveau bliver forsvaret, men sælgersiden har desværre været flinke til at øge presset omkring 15:45 for at sikre trenden. På afstand ser det ud til, at der er en slags ventefase, når kursen nærmer sig støtteniveauerne … muligvis for at lure markedet til at tro, dette reelt ér en bundformation (god købsmulighed) … men ultimativt så fortsætter salget og man benytter sig at volumen.

Bliver interessant at følge den videre udvikling, men holder fortsat på, at 20,00 er mulig inden Q4.

Tror de blir med ønsketenkning å få kjøpt på kr 20 !
Forventningene fram mot 4Q presentasjonen gjør at jeg heller mot at det blir en dobbelbunn og brudd over 26 med target 28-29 før den 27. febr.

Dette er grunnen til at jeg tenker jeg kan kjøpe på 20kr dagen før Q4 rapporten.

Rent teknisk:

Brudd opp på korte tidsperioder, får se om den klarer å klore seg fast på dette nivået (24.3kr og høyere som har en viss støtte i seg).

Litt lengre tidsrom:

Uansett er aksjen mye tryggere etter kvartalsrapport hvis alt er som det skal.

6 Likes

Kursen er tilbake i Bullishproof rounding bottom.
Syntes bildet ser veldig positivt og potent ut.
RSI/Stochastic/MACD ser ut til å ha bunnet ut og ready to takeoff :rocket:

9 Likes

Det var 26,00 … 28,00 næste stop; 6,20% op og ingen klager.

Er så enig. En nydelig «rounding bottom».

Var det ikke du som i går ropte på bunn på 20kr? :slight_smile:

Dobbelt bunn og fornyet brudd med nedtrend?

2 Likes

Er det pump and dump atter en gang?