Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Vi trenger ihvertfall å se mye mer volum for å være sikker

Interessant lukkeauktion; shorterne arbejder … håber på øget købspres i morgen.

Ja så ble det DB. og brudd opp gjennom 26 som jeg antydet i går.

Blir spennende å se om aksjen fortsetter i opp mot kortsiktig tekisk kursmål 28-29 allerde i morgen.

Jeg har i alle fall gitt opp å tro på kurs 20 og kjøpte idag mot slutten.

Bulls vil se et regulært brud gennem 26,00, men enig … tager en post mere, hvis den holder i morgen.

Jeg tar også enda en post om den stiger videre imorgen.

Har ikke handlet Nano siden jeg kjøpte 20.000 aksjer til kr 14,20 for 4 år siden.

Men når tror jeg dette er brudd på den kortsiktige nedtrenden og om kort tid er starten på en langsiktig trend mot gamle høyder.

1 Like

Regner med det ikke er den lange nedtrenden du snakker om? Er et stykke til den er brutt :wink:

1 Like

Riktig! Tenker på den kortsiktige, men tror på basis av det fundamentale på et brudd på den langsiktige trenden om ikke alt for langt fram (mars-mai).

Nei, det var ikke meg som «ropte» Men jeg fryktet 20. Det gjør jeg fortsatt også på dager på oppgang.

1 Like

Skjønner. Bryter den opp her og over 28 så skal vel trendtaket i den lange trenden testes igjen.

Så kommer det vel an på hva Bravo leverer på kvartalspresentasjonen hva videre retning angår :slightly_smiling_face:

1 Like

Ikke no’ stress. Jeg kommer med nytt kursmål i morgen tidlig og så eksploderer vi fint over 28.

Hvilke gamle høyder tenker du på, 6 mrd market cap? Eller tilsvarende kurser?

Legger ut dette, siden dere stort sett er en fin gjeng :slight_smile:

14 Likes

Noen som kan se i glasskula? Er vi på vei nedover igjen…ett skritt frem og to tilbake?

På kort sikt ble motstanden på 26+ for tøff. Men throwback er ikke faretruende synes jeg (enda).

3 Likes

Oslo Børs er :poop: i dag og ikke på vår side. Men ser for meg en kaffikopp som alternativ på kort sikt.

“Cup and handle” for de som vil google det.

1 Like

Ser noe mørkt ut for brudd av 26 idag, men takk for kreativt koppe-forslag!

NANO fulgte med hele pharma indeksen (OSE3520) ned men kursen bouncet opp etter et klokkerent treff av @Bullishproof sin “rounding bottom”. Ser veldig bra ut syntes jeg.

Dette er ikke en optimal cup&handle. For det første så skal Ikke høyre side nå helt opp til venstre før den blir avvist(i nano sitt tilfelle brøt kursen igjennom for så å falle tilbake), og for det andre så skal det helst være et bulflag som blir formet etter avvisningen, noe som ikke er tilfelle siden kursen har falt såpass mye tilbake.

Når det er sagt, så kan dette fort være et forsøk på en daglig trendendring som evt vil utspille seg utover neste uke, men frem til det kommer det ikke til å skje stort med kursen tror jeg:-)

8 Likes

Må korrigere meg selv; dette kan være et forsøk på en 4h trendendring, ikke en daglig som jeg først skrev. Den vil mest sannsynlig utspille seg neste uke siden det er relativt få timer igjen før helg.

Det kan f.eks se sånn ut, men skal kursen prøve seg, så forutsetter det at 23.20 holder til bruddet evt skjer, så tiden får vise !

bilde|690x1227

4 Likes

Det er også en litt insignificant timeframe for en slik formasjon.
Slik det ser ut nå kan den fort avslutte med en 4 hr inside bar i dag.

2 Likes