Jupp jupp. Limte inn feil lenke i innlegget over. Her er den korrekte lenka: http://thepatternsite.com/dbw.html
La oss ikke kalle andre medlemmer for idioter fordi de flagger et innlegg som kun har én setning relatert til TA Tilbake til tema…
Jeg prøver på nytt (forsøk 3):
“hvilke tekniske indikatorer ser vi etter for å få realisert disse bullformasjonene? Evnt, kan noen forklare hva som har utløst A”
Det er fremdeles kun én setning relatert til TA, men forhåpentlig vis litt mer forståelig (?)
Trægost
Trægost?
Når jeg trykker på ditt bilde så ser jeg for 4 dager siden, når jeg trykker på mitt bilde så ser jeg 11 dager siden.
Hvor mye er 11 minus 4?
Det er nok til at jeg trygt kan gå i skammekroken
Jeg høyner med 14 dager, til 25:
Noen høyere?
"Charts or it didn’t happen "
Jeg navigerer etter denne pennanten og håper på brudd opp på rundt 31,8 eller 30 etter en liten nedtur til.
Så du tror ikke på en HH?
Ikke ennå iallefall, får se hvordan volumet ser ut når/om vi kommer opp rundt 31.
Da kan det bli duket for rally i Mai måned
Nano og Targovax kan doble seg i løpet av kort tid, i følge Aksjeanalyser.
https://www.nettavisen.no/økonomi/biotek-aksjer-kan-dobles-pa-kort-tid/3423924766.html
Teknisk Analyse av Nordic Nanovector (ticker på Oslo Børs: NANO)
Nordic Nanovector (ticker på Oslo Børs: NANO) har brutt ut av den bratt fallende trenden den har vært i siden slutten 2018 (jf. ukechart).
Ulike momentum-indikatorer som RSI og Stochastics viser positiv divergens i forhold til aksjekursen, og dette er ofte et godt signal om en positiv vending opp for aksjen. MACD er også iferd med å utløse kjøpssignal for aksjen.
Det er ellers en mulig stor omvendt hode-skulder formasjon for aksjen, og hvor vi nå kanskje ser etableringen av skulder nr to (jf. dag og ukediagram).
Samlet sett så virker NANO veldig interessant på dagens kursnivå, og den synes å finne god teknisk støtte nå rundt NOK 25.00-nivået (jf. dagdiagram).
Basert på det samlede tekniske bildet for NANO så vurderer Aksjeanalyser.com NANO som en interessant og spennende aksje å kjøpe rundt dagens kursnivå.
Aksjeanalyser.com ser et potensiale for NANO opp mot NOK 45.00 - 50.00, og det gjerne i løpet av kort tid.
Til slutt skal det nevnes at aksjen er svært volatil, og det innebærer således også veldig høy risiko ved å investere i aksjen.
Det som vil kunne endre det tekniske bildet slik Aksjeanalyser.com vurderer det i dag for NANO, vil være om aksjen skulle bryte ned under NOK 23.00-nivået.
Slik det samlede tekniske bildet er i dag for NANO så vurderer Aksjeanalyser.com aksjen som en veldig interessant og spennende kjøpskandidat, og hvor Aksjeanalyser.com altså ser et potensiale for aksjen opp mot NOK 45.00 - 50.00, og det gjerne i løpet av kort tid.
Rising Wedge ?
Her er det bare å passe på støttelinjen
Får håpe på brudd ned her slik at man kan få dannet en OHS i det større bildet.
Tipper test af, eller brud på, 30,00 i morgen. Kommer der blandede sig sker fra Bravo mandag, så er det tilbage til start.
Torsdag.