Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

husk at når du har kjøpt kan du selge, men du må ha kjøpt først for å selge :wink:

Ikke om du kjører short

Gutter ? :thinking:

Aksjen re-tester 200ma fra oversiden. Finner vi støtte kan vi få ny opptrend.

3 Likes

Jeg ser akkurat samme bilde, @sulzrox. I tillegg endel støtte i horisontale linjer og potensiell OHS som jeg nevner i et av mine innlegg her på tråden. Og test av nedadgående trendkanal fra oversiden. Mange positive signaler samtidig her nå.

Kan supplere med den stigende trendkanalen. Dumt vi måtte ned og lukke gappet fra i morges alt nå, men bedre nå enn senere - Nano har en tendens til å lukke gappene etter seg :slight_smile:

Weekly ligger fremdeles i en HL / HH pattern, så lenge vi ikke closer under 19.72 ila. morgendagen!

1 Like

Jeg tipper den (kortvarigt) falder tilbage under 20,00 … der er intet, der kan holde den flydende i øjeblikket og jeg er personligt pænt træt af situationen eftersom tekniske problemer hos NordNet afholdt stop loss triggers fra at blive udløst.

Så her sidder vi i papirminus (igen …).

2 Likes

Jeg tipper du tar feil og caller en kortsiktig bunn i Nano her - worst case kan vi få en DIPP under 20, men jeg tror ikke vi får noen close under 20 kr… sånn, nå legger jeg hodet på hoggestubben :popcorn:

3 Likes

Jeg sagde ikke den vil etablere sig under 20,00 men at det ser ud til at dét niveau skal testes; enig i at aktien fundamentalt set bør holde sig over dette niveau.

Kjente ingen fomo før helgen, men dypper tåen ut igjen på infoen om at Nieba skal i radium og at den ser ut som den bremser på opptrenden igjen

2 Likes

Nei, har ikke solgt enda, planen er at vi skal opp å fylle gappet. Der kan det være endel motstand etterpå. Usikker også angående hele emisjonssituasjonen. Synes det er rart det går så lang tid uten varsel om emisjon. Kan det være noe annet på gang? :thinking:

2 Likes

Vi karret oss over MA200 idag. Synes det ser lovende ut mtp at det nå begynner å koste for de som presser nedover. Volum siste dager kan også tyde på at interessen for å presse er lavere nå?

Neste target ila neste 1-2 ukene bør være 26kr og deretter test av gap opp mot 28. Dette området er forsåvidt også litt interessant mtp horisontale støtte/motstandsnivåer (contention) siste 12 mnd.

5 Likes

Skeptikerne: “… vi skal langt under 22,00 igen”
NANO: “hold lige min Betalutin”

3 Likes

Begynner selv og dvs. har lurt noen uker :blush:

Gikk ut av mine bearx2 og over i NANO da jeg ser, men ikke får bekreftet min hypotese om at børsen skal ned grunnet all usikkerhet som råder.

Dermed kikket jeg på NANO igjen etter en lang pause, synes aksjen er greit priset for inngang etter og ha lest siste q rapport. Sist den gikk til over hundre var det vel rundt dette nivået den begynte og skyte fart etter en såkalt stilleperiode. mulig noen andre husker bedre.

Nå spiller nok usikkerheten i hele markedet en rolle samt denne emien som diskuteres, samt Quantafuel toget som ikke sporet av, er nok en del risiko folk i denne sektoren, og de tar gjerne et annet risiko bet i mellomtiden ??? Gjorde det selv, men gikk av toget i dag.

Kunne ventet til fredag. Lukter litt rally her i morgen :popcorn:

3 Likes

Mye å like her

2 Likes

Hvordan forholder shortrene seg til ta?

1 Like

Mulighet for historisk rekyl for Nano. Shortskvis kommer?

image

6 Likes

Ja, det kan se ut som om kursen bunnet ut i går. Det ligger vel an til at oppturen fra i dag fortsetter i morgen. Skulle det i tillegg komme en positiv melding om partneravtale kan det bli hett for shorterne.

2 Likes

Kommer nok en del tilbake fra Quantafuel i morgen også. Var -20% sist jeg så.

1 Like