?
Altså, hvis det hadde vært akkumulering så utenom EMI så hadde vel strengt tatt kursen krøpet forsiktig oppover, og mer slik. Jeg vet ikke hvor lenge du har vært med, men ut fra måten du skriver på tenker jeg du har sittet siden ± interim. De store har sittet og vært med i emisjoner i lengre tid nå, noen har slutte å forsvare posisjonen sin også. Lenge siden jeg har sett nye poppe opp på topp50 etter emi, utenom Fjarde. (Rett meg hvis jeg tar feil her noen)
Greit du har troa, men syns du skal sette deg litt bedre inn før du kommenterer som du gjør.
At det handles mer på dette nivået sier ikke stort mer enn at dette kan være en naturlig bunn før ny informasjon flyter opp. Det handles her for nivået er fornuftig for flere enn tidligere, ikke mye mer det handler om vel?
Og jeg vet ikke om jeg kan si det nok; hvis de ikke treffer tror jeg ikke markedet blir særlig tilgivelig. Så kanskje du skal smøre rævva, for det kan hende du må spise den likevel. Altså med mindre du greier å overbevise noen villige bratwurster til å handle i nano istedenfor nel. Et par forskjellige bokstaver bare.
Her må de enten levere grådig bra på rekruttering, eller ha info fra c-møte(pasientreduksjon) og/eller smelle i bordet med partner som gir up-front som sikrer finanser frem til read-out. Hvis ikke står nano med snaut 150mill på bok i mars, og da kan man være sikker på det kommer emi i vår og på dette nivået får man ikke nok pææng på en 20%.My guess er; Følg med på GF, hvis fullmakten økes til 40% tolker jeg det som samtaler som gjerne ikke fører frem innenfor rimelig tid, hvis den står uendret på 20% har de kontroll.
God natt.
P.s forbehold om trykkleifer.