Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Egentlig ingen av delene. Mer utvanningsbehov fram til markedsgodkjennelse og innrulleringstakt generelt. Jeg har tro på at det kan bli medisin og jeg aner ikke om de kan holde hva de har lovet.

Finnes vel egentlig bare et selskap på OSE som ikke sliter med rekruttering om dagen og det er vel Targovax fordi de kun leser av data p.t. Alle andre har utfordringer vil jeg tro, noen mer enn andre, uten å namedroppe.

Siste guiding pr des 2020 var fortsatt avlesning H2 2021, denne uttalelsen er vel den viktigste av alle pr 18.feb og Q4. Får vi en reduksjon i Paradigme før den tid kan vi nok puste lettet ut, men det blir særdeles spennende å se hvordan rekrutteringen har gått siden nye protokoller ble innført.

Nieba sa vel på Q3 at de hadde innrullert en pasient noen dager før Q3-tallene og at de hadde 3 stk til screening as we speak. Kan være 4 nye i løpet av kvartalet, men det kan også bli 12 :wink:

De forventer signifikant økning i rekrutteringen, de må kunne konkretisere på dette ved Q4-presentasjonen. Alle frykter vel ny forsinkelse, det kan man lese av kursen.

1 Like

Nåja, de åpner vel for at det motsatt kan skje også. De sier jo selv at ting er veldig usikkert. Og de r helt tydelig på at det kan bli ytterligere forsinkelser

1 Like

Takk for svar - er ikke uenig med deg, men jeg har fremdeles stor tro på Nano på lang sikt :upside_down_face:

#diamondhands :gem:

5 Likes

Ja, den signifikante økningen er kun relatert til effekt av ny protokoll.

Covid 19 er åpenbart motvekten som kan ødelegge for endringene i inklusjonen. P.t har vel få selskaper uttalt seg om rekrutteringstakten de siste 3 månedene, så det blir særdeles spennende å se om det har forverret seg eller ei.

Det påstås at man har lært mye om å skille ut avdelinger på sykehusene slik at behandling av kreftpasienter ikke skal påvirkes negativt av Covid 19. Tiden vil vise om det er realitetene.

3 Likes

Salgsbølgene blir svakere og svakere. Venter egentlig bare på en tydelig kjøpsbølge nå for å se etter en endring i oppførsel. Ser fremdeles bull på denne.

Strukturmessig er det jo en perfekt plass i rangen for å fiske etter en god trade.

4 Likes

Den falt først gjennom 50 dagers snittet, og så en trendlinje jeg hadde i mitt chart, men så ser man at den prøver å bounce nå

2 Likes

Dette er hva jeg ser på i det større bildet.

På ukentlig er det tydelig reduksjon i volatilitet, noe som er positivt. GAP ned på forrige emisjon har høyere volum en tidligere GAP, men på ukentlig ser man mindre spread til nedsiden.

Negative er at den ikke viser samme vilje til å løfte seg som ved rallyet i mars i fjor. Kom et forsøk i desember, men ble fort solgt inn i.

Men igjen ser man at volum avtar, noe som kan tyde på et potensielt teknisk rally.

Pga. usikkerhet med finansiering tviler jeg den kommer til å løfte seg ut av rangen før dette er avklart.


5 Likes

Fint at du tar med en notis om dette også, fordi det er jo usikkerhet rundt finansiering og rekruttering som holder aksjen igjen.

Men en ting, kan ikke dette like gjerne tyde på det motsatte?

3 Likes

Er det noen som har noe maling jeg kan se tørke??
Kjedelige greier ass. Vet ikke om strekene mine har noe for seg, men er det lov å håpe på litt action oppover fra torsdag av?

1 Like

Kan godt være relevant, men monstermotstand på 16 da.

1 Like

Jeg finder det ret interessant at der sælges mod store købsposter á 40.000 stk gang på gang … uagtet at kvartalsrapporter fra selskabet statistisk set har medført kursfald; i forlængelse af dette tænker jeg, at shorterne (hvis der forventes negative nyheder) afventer med inddækning … så hvem køber disse store poster?

Er vel en market maker som ønsker og holde kursen på dette nivået ?

Ja, det er likt på begge sider har jeg sett over de siste ukene nå.

Ligger 30 - 40K på både bid og ask, varierende fra 3 til 20 øre unna matchen.

1 Like

Jeg tænker ikke market makers ruller med 40.000 stk aktier synligt på hhv. bid og ask … her foregår der andre ting og sager, dét er sikkert.

1 Like

Hva skulle disse sakene være?

Noe ser ut til å kunne skje innen relativt kort tid.

Volatilitet er avtagende, volumspike er avtagende. Flere mislykket forsøk på å presse pris videre ned. Til tross for negativt bakteppe, genererer siste push ned en liten base på higher low.

Er egentlig bare å vente på bekreftelse/avkreftelse :man_shrugging:

5 Likes

ca torsdag eller😉

4 Likes

Det er vel ikke unaturlig å tro at det tekniske vil styres av fundamental oppdatering :slight_smile:

6 Likes

så absolutt ikke!

2 Likes