Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Mitt ligger 6-7 innlegg oppover :wink: 33 neste… Støtte på 24

1 Like

Neste motstand rett over 33, deretter 35 og 40. På nedsiden? Er det noen nedside her? Forutsetter at Nano i første omgang heller skal tilbake til mer ordinært kursområde, dvs. oppside. Kursdrivende nyheter vil være Archer-1, samt evt. økt hastighet på Paradigmeinklusjonen.

3 Likes

Kan potensielt få en form for tradingrange her nå.

Ser tydelig “Shortening of Thrust” på vei opp. Kombinert med en høy volum bar uten at dette gir noe videre oppgang.

Men man ser klassisk eksempel på bruk av P&F chart og begrepet “Stop an Listen”.
Når jeg postet tidligere idag lå vi akkurat på target i forhold til LPS. Men pullback var liten og volum tørket fort ut. Vi fikk enda et push til oppsiden. Men denne gang er oppgangen fordelt over flere barer. Og man får en litt klimatisk volum spike på toppen.

Vi har nå en liten pullback foreløpig og blir spennende og se hva prisen gjør videre.

Går man ned på lavere timeframe ser man allerede en liten tradingrange utforme seg.

I det store bildet tror jeg prisen skal videre opp, pga det sinnsyke momentet vi fikk ifra bunn her. Men litt usikker hva som skjer nett nå, da vi fikk den lille volumspiken der uten noe progress.

Får vi en dropp større en noen tidligere korreksjoner på vei opp, kan det tyde på en tradingrange på litt høyere timeframe.

6 Likes

Hva sier det langsiktige chartet oss? Nanov skal mer enn doble seg for å komme opp i et “normalnivå” basert på situasjonen i selskapet og tidligere vurderinger. Aksjen har vært helt utbombet, noe som også vises. Men det er det liten grunn til lenger.

4 Likes

Det sier også at vi er meget extended og at man må forvente et pullback. Reprising, joda, men ingenting går opp i en rett strek. Forøvrig enig i at Nano skal høyere på sikt :+1:

9 Likes

Et nano-chart uten antall aksjer og market cap blir veldig rart etter alle de emisjonene.

Først og fremst er det gledelig at vi har fått så vanvittig volum på bruddet opp her. Volumbaren for denne uken kommer til å bli off the hooks

Market cap 2,36 mrd på kurs 29

Her kan man se mye ordredybde 15 minutter forsinket

1 Like

Hva er ATH for Nano, justert for alle nye aksjer etter ATH - noen som vet?

1 Like

Før ash 2018 vil jeg tro?

jeg har nok svaret i regnearket mitt, men forsto ikke helt hvilket tall du er ute etter

1 Like

MCAP@ATH/antall aksjer i dag, antar jeg. 70-ish?

2 Likes

Altså; Nano var verdt x antall kr i mcap på ATH.
Nå som det er mange flere aksjer vil naturlig nok MCAP ATH være lavere. Hvor mye lavere?

Edit - takk @ath100 :smile:

Mcap/referanse-antall, trenger ikke dagens kurs eller? Må bare korrigere dagens kurs også

her er toppnoteringen jeg har

Edit:

Kurs 70 med dagens antall aksjer så er det ATH market cap :slight_smile:

image

@ath100 vinner en ipa

3 Likes

Takk skal dere ha. Jeg prøver meg bare på en EW telling og klarer liksom ikke å nå ATH med min nåværende count, noe jeg burde klare siden jeg tror dette er en bølge 3 vi har begynt på; men så tenkte jeg hvis jeg justerer for antall aksjer - og riktig, da gir det mye mer mening :upside_down_face:

Amerikansk øyemål, tenkte det var litt mindre enn dobbelt så mange aksjer i dag som dengang.
Men det er en “indikator” som er verdt å ha i bakhodet, ny ATH på aksjekurs vil faktisk prise selskapet (MCAP) vesentlig høyere enn bestenotering. For det det er verdt.

Et NANO med 200 millioner på bok og ferdig rekruttert paradigme i september hadde jeg glatt priset til 5-6 milliarder

Så teoretisk kursmål på 200 kr er bare å glemme ? :roll_eyes:

Kan fint argumentere for et oppkjøp i rangen 15-25 mrd NOK.
Om det blir 200 kr aksjen avhenger jo av veien frem til mål(les antall emisjoner)

1 Like

Nei. En fager drøm, kanskje, men “innafor”. MCAP@ATH var fremdeles tidlig i utviklingsløpet, betydelig de-risking nå. Men flere aksjer + flere konkurrenter = lavere potensiale (ved godkjenning) enn den gang.

Det store spørsmålet er om vi vil kunne få priset inn andre indikasjoner/pipeline etter hvert. Kanskje skal man utlisensiere hele eller deler av Betalutin 3L, og så “beholde” resten av pipeline selv? Et fett utbytte til aksjonærene, pluss videre spenning med utviklingen i selskapet?

Enig der Savepig!

La oss si at vi legger oss på midten der og det må ca 10 millioner nye aksjer til, så skal det gi en kurs på ca kr 60,- per aksje i desember

Drømmen er om de skiller ut Aplha37 i et eget selskap