Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Oh shit… så vi snakker om en dobling liksom. Hrmf. Jeg har hele tiden tenkt Nano skulle gjøre meg uglyrich, men 60-100 kr aksjen kommer ikke til å fikse biffen. Får belage meg på å finne et nytt case jeg sitter med i 6 år for å få en dobling (etter Nano er solgt vel og merke) :smile:

1 Like

Har du snitt på 100? :sweat_smile:

Hehe, nei - tenkte fra 30 til 60 = dobling. @InVivo spår 60 kr i desember.

Den ligger langt over 60 i desember! Grunnene til det heter Archer-1, Novartis og Alpha-37

2 Likes

60 er et helt greit og fornuftig base case, dog uten partner. Ikke noe jeg spår, bare en mulighet hvis de fortsetter å levere på guiding

2 Likes

Volumet som har vært de siste dagene, hvor stort er det sammenlignet med historien, av det jeg klarer å se så ligger dette ekstremt høyt og mangler egentlig sidestykke?

Trodde i forkant av ASH 2018 var høyt, men der manglet det heller på selgere ser det ut til.

Mange småsparere som sikkert ser seg lei nå, andre alternativer som har gått så mye etc. Men jeg håper og tror de gjør feil de som selger nå.

Når Savepig sier 60,- i desember, så er jo det fremdeles før godkjent medisin - det er fremdeles et utviklingsselskap. Det er ikke det som vil være forventet salgspris.

Det sagt, så tror jeg troen på at selskapet kjøpes opp før en eventuell endelig godkjenning foreligger (2H2022, kanskje) er i overkant stor. Ser man på Algeta som man ynder å sammenligne med, så ble det kjøpt etter endelig godkjenning i USA -etter å ha kjørt et fase-III studium og over 900 pasienter…

Så jeg håper mye mer på en feit utlisensiering - helst av Betalutin i 3L - og noe ala det InVivo sier.

Alternativet - salg - vil fort ta lang tid, og kanskje ikke gi betalt for hele pipeline.

(Burde stått i småprat-tråden, surfet over på TA og glemte det helt bort :slight_smile: )

1 Like

NANO med alle emisjonene ble nok ikke hurtigporten til ugly rich.

Men 15 mrd målet er jo faktisk vekket sånn neeesten til live igjen da

1 Like

bilde

3 Likes

Nei vi trodde vel på mer “ugly” og mer “hurtig” i 2016, men det blir store penger av det etter hvert uansett. (Tipper jeg).

I dag har vi vært gjennom en 22% reversal fra toppen. Ofte nødvendig med en slik etter en så heftig oppgang. Nydelig at man likevel fortsatt er i grønt for dagen.

4 Likes

Tror ikke korreksjonen er ferdig, men er enig i at den har holdt seg overraskende godt.

30 min bearflag: (target er teoretisk) - foreløpig holder EMAs.

2 Likes

Den 11. des 2016 nådde Nanov 129 som høyeste kurs. Det tilsvarer 72,47kr. for å gi samme market cap i dag. Market cap pr. nå er under 40 % av det i dag. En kursoppgang til 72,47 tilsvarer en kursøkning fra nå 28,5 på 154%!

(Glem dog ikke innbetalingene som er gjort etter 2016.)

|Dato|Antall aksjer|Toppkurs|Market cap|

|11.12.2016|44600374|129| 5 753 448 246 |
|Nå| 79 390 612 | 72,47 | 5 753 448 246 |

3 Likes

Update

1 Like

Hva mener du rundt det tekniske i dag?

Regner med vi bryter gjennom EMAene og kanskje treffer target for flagget jeg postet i går.
Dette er dog en lav timeframe, når vi zoomer ut til daily så ser det jo mye bedre ut,
på daily blir det garantert en higher low, spørsmålet er bare hvor den vil dannes… :slight_smile:

Høna eller egget? Se hvor vi er ifht. target på flagget fra i går.

Metadiskusjonen om TA kan forøvrig tas i denne tråden:

Jeg er usikker på hvordan man skal tolke chartet nå, sånn umiddelbart etter emisjon, men jeg ser at kursen holder seg omkring 24 som er/var et viktig område i chartet ut fra tidligere topper/bunner og ut fra å være skjæringspunkt for den langsiktige nedtrenden fra 2017/2018. Det er vel også sånn at om man justerer for emisjonen så tilsvarer nåværende kurs ca 28 fra før emisjonen, noe som var neste nivå i chartet.

2 Likes

Om man skal flette inn litt fundamental her også, så tipper jeg det skal flippes litt aksjer i 20-26 rangen frem mot neste trigger som vil være q1 eller Archer/DLBCL-data.

Leveres det på rekruttering og vi får ok data fra nevnte, så brytes vel 28 tvert og 40-50 er i sikte frem mot høsten

8 Likes

Drar fram gammelchartet, fool me once osv :sweat_smile:

3 Likes