Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

What a baller.

For hver eneste dag og uke som nå går uten noe dramatisk brudd under 68-76 rangen og lavere, jo mer ser det ut til at vi tar farvel med lower highs, lower lows.

5 Likes

Perfekt OHS set-up @Savepig ?

2 Likes

Hehe ja faktisk ikke helt umulig.

1 Like

Når kursen krysser den grønne linjen,krysser den samtidig halslinjen for 5mnd OHS og 7mnd. DB. Det blir tilsvarende HARABALL som nylig for PCIB - som gjorde tilsvarende. Så GODT NYTT ÅR!

10 Likes

Hvis og når kursen kommer over i et sånt leie vil potensialet være der for å endre hele narrativet rundt aksjen.

1 Like

Etter regn kommer sol. Selv et barn vet det. :wink:

Godt nytt år folkens - og takk for i år! Det har vært av typen særdeles lærerikt.

OG husk hva våre danske venner uttrykte for snart et år siden. “Betalutin er et gullegg.” :medal_sports:

2 Likes

Og en ting til. @Hugoil , jeg håper du er av den tilpasningsdyktige typen. Ser gjerne at du blir værende her fremover, selv om du sliter med scrolling og for mye luft. :heart:Darwin.

3 Likes

Ønsker at vi tar ut 83.50 i dag og 86 i løpet av uken. Da er veien ganske klar :slight_smile:

image

4 Likes

Ikke så mye nytt fra i går. Ekstremt lavt volum, som er OK når vi konsoliderer og ikke faller under støtten.

image

4 Likes

bilde

Ichimoku, bollinger og 20 dagers glidende snitt foreslår motstand i 82,38-82,43 området.

bilde

Ordrebildet antyder samme. Men vil påpeke at bollinger her tegner neste motstand på 87,71 nå.
Vi har tross alt nyansettelse og slikt for desember, og venter i spenning på mer fra PARADIGME og ARCHER-1.
Skal ikke trade noe selv i dag under 87, og tror ikke vi klarer spranget helt dit i grunn. Men syns det er på tide.:+1:

1 Like

Jeg er enig med deg, slik jeg ser det er det strake vegen til 86-87 om vi tar ut motstanden du nevner.

Vil gjerne ha close over 82.40 i dag :slight_smile:

image

3 Likes

Tar gjerne noen bra meldinger og en åpning i morra på 160 eller noe :grin:
Min grønnskolling-TA basert på “fordi vi fortjener det!” :sweat_smile: :+1:

3 Likes

Burde jo snart komme denne meldingen vi ventet på før jul. Gleder meg til den kommer. Hadde vært fint med litt generell Biotech-feber på børsen igjen.

2 Likes

tipper vi closer på 82.7 basert på magefølelse. (spiste kebab til lunch)

2 Likes

Håper du har rett!

Ser vi litt større på det så har vi en descending triangle og verdens lengste konsolidering.
Dette er et bearish teknisk signal som har blitt bekreftet to ganger før. Heldigvis har vi en oppgadgående trendkanal som har vært inntakt lenge nå, og hvis vi får breakout over 87-88 her nå, så vil det bli meget, meget lyst.

image

4 Likes

Over et år lang “formasjon” med første halvårlangt fra bunn. Den lengste sterke formasjonen er 7mnd DB, alternativt sett som et 7mnd REK med fallende topplinje - som ble brutt opp, men så under igjen… En tredje lang formasjon er 5mndOHS.coming…

2 Likes

For hver dag som går uten noe brudd gjennom 68 nedover, jo mindre bearish ser chartet ut.

Hvis det viser seg at det faktisk er det triangelet der som må brytes for å få en stabil bevegelse oppover så er TA rett og slett fantastisk.

5 Likes

Tanker om OHSen eller V-formasjonen siste måneden? Tenker vi fort enda kan konsolidere men at breakout under 68 er lite sannsynlig.

We got movement captain! :slight_smile:

image

Vi har brutt gjennom 50 og 20 dagers snitt. 200 next!

11 Likes

Target 96 ?

1 Like