Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Mulig 62.20 kl. 09:01 ble bunnen ? 64 nå 20 minutter senere

Magefølelsen sier bull trap. Det skjer veldig ofte i denne aksjen…

ed: Kalles ikke 0900-1000 for amateur hour?

Har ikke sjekket volum men vi er i området…

image

Hehe, har vært panikkhandlet noen aksjer mellom 9 og 10 oppetter ja.

1 Like

Flott, sier du fra når toppen er nådd også? :wink:

Forventer egentlig videre nedgang nå siden hovedindeksen fortsetter nedgangen…

1 Like

(innlegg trukket tilbake av forfatter, blir automatisk slettet etter 24 timer, med mindre det blir rapportert)

1 Like

Haha, er det fra long eller trading kontoen? Om det er sistnevnte så er jo handlingen mindre symbolsk verdi :wink:

1 Like

Ærlig talt @Krieghoff. Jeg har gjennomført et sterkt rituale her og for å få maksimal effekt tok jeg fra long-kontoen. Jeg tar dette alvorlig. :blush:

2 Likes

@Hakon har du noen TA rundt NANO disse dager? Du følger vel med for inngang, om jeg har forstått deg rett siste året.

Stygt redd for at aksjegudene forventer at noen i lenkegjengen mister hodet og selger seg helt ut i all offentlighet før de er fornøyd. :smiley:

Rent teknisk så er det fremdeles nitrist, det vi ser akkurat nå er at lower highs, lower lows narrativet er i ferd med å komme i play igjen, det som hele tiden har pekt mot 53-55 men som har vært sterkt svekket de siste 4 månedene.

Skummelt å se at på RSI er det langt igjen nedover til hvor den har snudd de siste gangene.

image

1 Like

La oss holde dennne tråden til teknisk analyse, ta alle andre spådommer i den vanlige tråden :smile:

3 Likes

BRYTER OVER dagens fallende TOPPLINJE NÅ

Lukter lang vei at vi får en bulltrap med spektakulært feilende test av 67 fra nedsiden, om det ikke skjer et eller annet fundamentalt.

Er du i lenkegjengen?

Der kom det en sperre 17K 62blank idet oljeprisen begynte å gå.

Spærren på 17K er væk

Jeg tar gjerne i mot noen nanoaksjer på 55 kr altså! :slight_smile:

Skjer med alle gap’ene? Er jo snart flere hull her enn i munnen til Jens!

image

1 Like

Faktisk et godt poeng. Har gått solid fort dette.

2 Likes