Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Most deff, jeg hadde selv overhode ingen tro på det. Men tenkte bare på denne fra Spot-On, som svar på TA, hvor 55 kr ble vurdert, for noen uker siden. hehe!

2 Likes

Synes ikke det er spesielt riktig å si.

Den nedadgående trendkanalen fra ATH har beviselig vært omtalt i lange baner.

2 Likes

God damn, your right. Det var en impulsiv kommentar postet i lett bakfull tilstand her jeg sitter på Blindern og (ikke) leser pensumet mitt. Jeg gir meg!

@Spot-On Hehe, du er såpass cocky at de frista å terge deg litt :kissing_heart:

@Savepig :joy: :+1:

@anon21766851 Haha, bør få en veldig liten jesusfigur tilsendt i posten.

1 Like

Så er det jo riktig å si at vi er en hel gjeng overinvesterte idiotoptimister som ikke selger noe særlig når salssigsnaler avgis og heller håper på NESTE STØTTE. :smiley:

Sånn sett blir det jo helt tåpelig å sitte og nistudere charts hele tiden, men det er jo bare sånn man kan lære og etterhvert kanskje bli mer aktiv på å agere på det man ser.

3 Likes

Dette kvalifiserer til egen badge, @pdx. Første bruker som har gitt seg!

4 Likes

Surrender badge. Bør henge høyere enn krigskorset med sverd.

Viktig presisering: Men bare her inne på tekinvestor :smile:

Humble pie padgen

image

4 Likes

LOL.

Men på kvinnedagen er det kun krempai som gjelder.

SMA20 under alle SMA under solen. Teknisk. Skjerpings.

Ja, man lærer så lenge man lever. Men folk har ulik strategi. Med Nano er jeg aldri ukomfortabel med å være 6-siffret i minus. Har vært det før, og vil nok være det en stund, men jeg har troen til the bitter end. Det var værre når jeg satt 6-siffret minus i Funcom i over 2 år og lurte på om jeg bare skulle gi opp hele børskarrieren min (gikk heldigvis bra der også, and I’m still here).

Med det sagt så utøver jeg nå mer kjøp / salg basert på TA i krypto med stort hell så langt. Solgte f.eks Arcblock med 50% gevinst i går, like før BTC krakket fra 10.5k til 9.4k. Litt flaks kan man også ha, ingen kunne forutse Binance-hack-skandalen, men chartet sa at noen bjørner var på ferde. Noen vet alltid litt mer enn andre, spesielt i krypto hvor ting er uregulert og det er mye manipulering.

(Planen min er å kjøre mer av denne strategien også i aksjemarkedet etterhvert. Kryptoportisen min er opp ca. 12% siden jeg begynte for ca. 1 måned siden i et marked som stort sett har vært rødt).

Beklager off topic – now resume regular programming.

Og 22K handelen ble initiert av kjøper.

2 Likes

Interessant når man ser ordreboken fra 10:23, altså rett før den store bolken gikk:

Ligger posten på 22k forsatt på 53,9?

Ja…

Den enkleste løsningen er nok å dele opp tråden “Nano positiv teknisk analyse” og “Nano negativ teknisk analyse” så kan man skjule den man ikke selv ønsker å følge.

4 Likes

@pdx, featurerequest:

I tråder med TA-innspill må man kunne merke med bullish/bearish sånn som på stocktwits, og så må man kunne filtrere bort!

Stocktwits er forøvrig siten der jeg får utløp for de verste haussetendensene, skamløst.

2 Likes

Gutta. Det heter teft :wink:

1 Like

Selv en klokke som står stille har rett to ganger om dagen. :wink:

1 Like

Klokka står ikke helt stille da, med tanke på at han har kjøpt aksjer nå (såvidt jeg har forstått).

1 Like

Har vendepunktet snudd ?! :slight_smile: