Vi prøver igjen!
Det kan vel ikke være bare meg som ser antydningen til en potent spekulativ OHS her?
Jo, kun deg.
Tull å tøys, selvsagt kan du ha rett. Blir vanskelig å forutsi fremtiden, så vi får helt enkelt håpe du har rett
Tihi
Spekulative hodeskaller er sånne som kan trenge fundamental hjelp?
Ingen OHS på bildet ditt i allefall. Bedre bilde?
?
Der er en til, heeelt ned i bånn - siste dager. Og alle 3 er halvveis formert, bortsett fra den minien siste dager som er på vei opp til potensielt h. skulder.
Ah… hehe… mnja… ikke helt overbevist her altså. Men, vi får se.
Hahah, jeg prøver bare å pitche inn i positiviteten her
Noen som har en oversikt her nå? @Nocturne?
Lang, bratt fallende trendkanal, SMA korwa. RSI på lavt trettitall. Bare sorgen?
For hver dag som går uten close under 60 på høyt volum, jo mindre nitrist ser det ut teknisk.
Det er egentlig lite nytt under solen. Konsoliderer på disse nivåene som @savepig sier, og jo mer tid vi får til å etablere et gulv her, jo sterkere er det. Vi er fremdeles i en fallende trendkanal og det vil ikke skje noe positivt av betydning her før vi kommer ut av denne (tror jeg da).
RSI er nok lav (ikke sjekket den), men det er volumet også. RSI under 30 og over 70 er ikke automatisk buy / sell signaler, men gir jo en pekepinn om at nedsiden kanskje er begrenset i denne omgang.
Edit - det er mer interessant å se på denne i et litt større bilde. Jeg ser da bare dette:
Eksempler på hva som kan skje med en slik formasjon:
Det eneste som taler i mot er at vi ikke er i en stigende trend. Det kommer vel an på hvor langt ut man zoomer, men siden jeg her ser på weekly kan man gjøre caset for en stigende trend hvis man legger godviljen til. Men som sagt, dette er bare en teori.
If you’re just getting used to the bullish flag pattern, just zoom out a little bit on your chart because it can make a really big difference. Zooming out your charts you will be able to spot the bullish flag pattern much faster.
https://tradingstrategyguides.com/how-to-trade-bullish-flag-pattern/
Hadde vært sykt kult om det faktisk er en MEGA-bullflag du ser der.
Dagens cowboymove
…basert på svake signaler (og på enda svakere volum )
Kjøpte endel på 61.- etter å ha prøvd 60,50 i noen timer…
Selvforklarende timeschart
Ikke mye å gå på her, men fikk en “magefølelse” av at den kanskje vil opp og reteste 68ish. (Kanskje!!)
Krype til korset i morgen allerede?
Jeg har vel ymtet så vidt frempå om at vi kanskje får se en herlig double whammy med bulltrap opp til 67 og så pang ned på 55.
Jeg tar den traden med glede
Du tar den et visst sted med glede!
(Ikke at jeg er bitter eller noe seff)
Nesten n ferdig formert ukes OHS der nede nede.