Finnes for tilfellet to intressante nivåer å se etter tegn på liv, 50-55 kr og området 34-37 kr.
TA is powerful stuff. Så får vi håpe at det fortsetter.
4% opp på grei omsetning. Kan jo være håp.
TA = Tulle-analyse… ikke se på det. Bare tull alt i sammen
Spøk til revolver… ser bra ut, stiger på høyt volum ifht. foregående dager.
En liten flaggstang, kanskje?
Kanskje det blir flagg, også.
Sniker seg opp til 60 i sluttauksjonen. Håper det.
Edit, litt for optimistisk, ser det ut til.
Zoomer du litt ut vil du se det er ganske mye motstand der vi sluttet av. Blir spennende å se om det blir follow-through i morgen. For å være helt ærlig er jeg ikke overbevist om at det var bunnen - rent teknisk, men vi får se.
Enig i betraktningene dine.
Jeg solgte faktisk bittelitt NANO på 58 i dag, fordi jeg i et øyeblikk fikk skikkelig svartsinn og trodde vi så en bulltrapp og deretter kollaps. (Mye påvirket av sjokkerende volatilitet i PCIB, det skal sies.)
Men dette er penger jeg mer enn gladelig (og mere penger til også) setter inn igjen ved brudd over 61.
Ja, så det etter hvert. Lærer fremdeles. Var jo tendens til litt muring av fundament til flaggstangen flere ganger. Men både bjørner og okser på flaggene.
Jeg er også spent på morgendagen…
Var jo et par andre biotekaksjer som fikk svi i dag… uff.
Tenkte også bulltrapp da, så jeg roet meg ned på kjøp…
Jaja
Høres lovende ut.
Det er jo problemet. Volumet er fraværende og salgspresset har vært på lavt volum hvis man ser på weekly fra ca. 22.01. Slik jeg ser det blir denne range-bound nå til vi får noen nyheter som kan løfte den. Ingen hast med å kjøpe eller selge jeg heller. Targets på opp og -nedside indikert med piler.
En positiv indikasjon er weekly hammer som formes nå. For tidlig å si om denne blir en hammer eller bryter videre ned; i tilfelle kan man se etter bekreftelse neste uke og fastslå om dette er endelig bunn eller ikke.
BGBIO ligger i et trangt symmetrisk triangel, blir spennende å se hvilken vei den bryter. Jeg tipper ned.
Tidagers snittet blir noe å følge med på som en tidlig indikator på utflating fra den nitriste nedtrenden vi er i:
MACD virker litt ekstrem, hva slags informasjon leser dere av den i NANO sitt tilfelle?
At det er ett vedvarende negativt momentum i aksjen for tiden.
Ikke momentum når linjene går flatt. Husk hva momentum er; det er når du tar/har sats. Og det er en bevegelse av at du krymper deg sammen på økning av energi for å gjøre en større endring. Det er derfor utflating først må skje før momentumet kan reverseres. Fikk du vegar solgt deg ut etter inngangen på 60?
Ingen inngang på 60.- De siste kjøpte jeg på 61.- og de har jeg enda. Følger nøye med nå, daglige svingninger på +/- 5% er ikke bra og det kan komme overraskende bevegelser i begge retninger “any time” som det heter i Nano universet .
Kan vi ikke kalle 55.20 dagens bunn da
Edit: Skrivefeil. Du vet, numpad. Jumpy stemning, Frodo??(?) hehe