Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

52,2?? Hvor har du det tallet fra?

Eller 54,30 :sweat_smile:

Har du en ‘som vanlig’ objektiv TA for oss Holmes? Eller gidder du ikke da du kan få slakt av div skribenter?

3 mnd forsinkelse pga. regulatoriske issues, uten et kvekk fra selskapet er lik:

De siste dagene har det ofte ligget både 30 og 40k aksjer klar for bunnfiske, dette gjør det ikke i dag.

Øker sjansen for midlertidige dype bunner:

image

image

Godt observert av dere. Veien videre?

1 Like

Jeg lo høyt. :smiley:

Raser vi gjennom 53-55 er det egentlig ikke så veldig mye mer støtter å se tbh.

Jeg følger litt med på denne for å se på interessen.

http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=NANO&exchange=OSE&depth=200

Med 424 491 omsatt hittil i dag kan vi vel trygt slå fast at det finnes både selgere og kjøpere i markedet. :stuck_out_tongue:

1 Like

Burde vært MH snart

rt 52.05

Takk for RT @Hakon sitter med forsinket for øyeblikket så flott.

4 Likes

Fordi @savepig gnager om 53-55 området.

Var det noe mer? Kan godt tenke meg å høre hva det har av verdi at du bare MÅTTE kommentere det.

6 Likes

Savepig: Sier du 20K så har du rett. Kanskje det er skjulte ordrer i dag, så selgeren ikke stopepr opp og tenker seg om 2 ganger…

Wat?

@Savepig gammelt skjermdump ?

Dokumentasjon av hva jeg mente når jeg skrev at det lå langt flere aksjer tilgjengelig for bunnfiske tidligere denne uken.

@Savepig: Nå er du slumsete.Ta fram linjalen din i det log. chartet og du finner at fallet i dag stopper perfekt på støtten i best parallelle trendkanal fra ATH.

" ligget både 30 og 40k aksjer"

det er ordet "både"som er misvisende. Du mener mer summert enn enkeltvise.

Skal prøve et mer velfundert svar med tid og stunder. Er ekstremt travelt på jobb om dagene så får ikke fulgt med. Kanskje likegreit?

Grunnen til min skepsis var at nedsalget har virket veldig kontrollert. Ingen tegn til panikk, men det kan ha endret seg siden jeg skrev sist og i tilfelle vil det være positivt. Skal som sagt forklare hva jeg tenker så fort jeg får anledning.

Utrolig hvor fort og brutalt momentet snur i slike selskaper.
Tydelig at 30 tallet er eneste signifikante støtte pt.

1 Like

Forumkonvensjon, det er både til info for de som ikke sitter med traderen foran seg, og det gir et tidsbestemt snapshot i trådene.

Er vel mest i insiderchatten det brukes mer aktivt, men det renner ut i trådene noen ganger. :wink:

1 Like