Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007fc268d8d538>

Flere som ser sveisen til Better Call Saul flyte rundt på streamen?

Det er noe Marco over Bravo. Et tydelig budskap bare BANKES inn i mottaker. Partner? Nei, det er for pyser!

OG DEEEEEEEEEER VAR DET TEKNISK TRÅD JA…

Snakkast.

Ligner fremdeles starten på en fin konsolideringsfase på et høyere nivå.

For hver dag som går og vi ligger over SMA200, jo mer ligner det brudd med nedtrenden.

Straks 25/50 bullish crossover om ikke noe negativt skjer.

image

Absolutt spennende. Med oscillators overkjøpt har jeg bange anelser, men krysser fingrene.

Vi må bekrefte bruddet ja. Ville vært deilig å få inn tradepotten lenger nede igjen :slight_smile:

image
I 2016 lå den å surfet på toppen av stochastic oscillator i et halvt år. Om noe kan det vel sees herfra at en kraftig overkjøpt oscillator indikerer at det kommer mere? Overkjøpte signaler og oversolgte signaler kan vel alle surfes på i lang tid, og er mere et tegn på et en bør være på vakt?

The stochastic oscillator does not follow price or volume or anything similar. He indicates that the oscillator follows the speed or momentum of price. Lane also reveals in interviews that, as a rule, the momentum or speed of the price of a stock changes before the price changes itself. In this way, the stochastic oscillator can be used to foreshadow reversals when the indicator reveals bullish or bearish divergences. This signal is the first, and arguably the most important, trading signal Lane identified.

Jo, riktig det du skriver. Nå bruker jeg ikke stochastics oscillator selv, men tenkte mer på RSI. RSI er i et område hvor den historisk har snudd (i år). Jeg bruker heller stochastics RSI som gir flere signaler og er lettere å “tolke” enn stoch osc. - og denne forteller meg at moment har snudd til nedsiden (du kan se når den er i ferd med å toppe ut).

Mest sannsynlig - og det jeg ønsker meg - er en bekreftelse på bruddet og en test av 200 dagers MA.

NANO: avgitt en viss 2dagersOHS > 67 https://imgur.com/a/HdaGHTE

Er det 68kr vi må nå for å krysse igjennom taket av den lange fallende trenden fra ATH?
Er kryss av 50MA gjennom 200MA viktigere enn 100MA gjennom 200MA? Vi nærmer oss sistnevnte.

Ja hvis en closer et par dager på rad over 68 så begynner det veldig å ligne en vellykket test av brudd med nedtrenden. Varierer jo en liten smule hvordan en kan tegne den, men legger du lista så høyt som 68 så er det safe. :slight_smile:

50/200 er jo selve golden cross, så det er noe veldig mange ser på. Men alle mulige bullish MA crossovers er jo verd å merke seg.

Vi hatr fjerde dagen i dag med kurs over taket i best parallelliserte, fallende trendkanal fra ATH des2016.

Vi har også fjerde dagen over sentrallinje i den stigende, grønne trendkanalen fra 5.april.

Ved 67 vil vi ha en ukeslangDB med kursmål 73.

Ligger inne med en formert BULL HARAMIi dagchartet nå, samt en formert BULL IN-NECK i kvarter - på støtten utgjørende av en samling av alle kvartersnittene.

Olja har bunna og skal nå lage en h.skulder i en 2dOHS.

Vel, jeg savner jo noen av de jafsene den tok høsten 2016. Er et par ganger det har ligna, selv om kursen mangler.

Kvartersdoji - på støtte: https://imgur.com/a/FTRhbC9

Da er det teknisk krutt som kjører på 20 ligger på 50 dagers nå.

Hva sier volumbrigaden, lov å være glad?

Er vel noen gap som skal tettes, motstand som ikke brytes og rsi som sier overkjøpt tenker jeg. Gud forby at vi kommer oss over 68. skal vel ned igjen imorgen :+1:

Det ville vært fullstendig naturstridig, av erfaring.

Fremdeles litt furteleppe, men er ok fornøyd om vi bikker 500.000 i dag.

Happy?

Superhappy?

Skulle sett en close over 68 i dag, men ok fornøyd. Kjekt å se at forbrukslån og aksjekreditt kaster av seg.