Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Unmanned - Småprat

Fjern styring av droner: Så litt på det i går. Nei, ikke ut fra det jeg så.
Ser også at regjeringen har troen på dronebransjen. Jamfør hva de signaliserte i forrige uke.

Jeg tror ikke det er noen andre som har godkjenning for det ennå. Men det kan være verdt å følge med. Det er vel det numnd caset er, et forsøk på å konsolidere en fragmentert texas bransje.

2 Likes

Nordic Unmanned - Commencement of the subscription period in the subsequent offering

Ny avtale til Dronematrix!

2 Likes

Har det noe med NUM å gjøre?

NUMND eier 55%

2 Likes

Nice, Takk!

Nordic Unmanned subsequent offering - Invitation to webcast

Noen tanker om webcasten?

Går emisjonen som forventet, og Q4 uten at det dukker opp noen spøkelser.
Så har de i alle fall troen selv.

Ja det var det da. Hvorfor har emisjonen blitt fremskyndet. Trenger de penger fortere enn forventet? Og hvorfor denne webcasten, er det fordi interessen er laber? Har trua på sikt jeg og, men om de ikke klarer å gå break even før kassa er tom igjen, så blir det stygt.

Om noen dager får vi svaret på hvordan emisjonen har gått. Har ikke innsidere kjøpt med begga henda, så tror jeg at jeg selger ut før Q4.

Nordic Unmanned - Last day of the subscription period in the subsequent offering

Nordic Unmanned - Final results of the subsequent offering

Invitation to Nordic Unmanned (NUMND) Q4 2022 presentation

Nordic Unmanned’s AirRobot signs extension of maintenance contract with the Bundeswehr

Nordic Unmanned reports growth in Q4 and outlines profitability outlook for 2023

1 Like

Nordic Unmanned - New share capital registered

Aksjen er pauset. Noe på gang?

Denne bare tikker nedover og nedover. Noen som vet noe om hva som skjer i selskapet?
Godt under emisjonskurs, den ble vel heller ikke fulltegnet. Har de problemer da?

Cash beholdningen er lav, dersom de utestår fra større kontrakter eller ved forsinket levering som igjen fører til senere innbetaling, vil det kunne føre til nytt emisjon eller låneopptak i løpet av kort tid - er mitt syn.

1 Like