Er nok en del pga denne artikkelen
Litt sen der
Er nok en del pga denne artikkelen
Litt sen der
Kun Sp.b. 1 Markets som følger selskapet. De tok det på børs. Det forventes topplinjevekst på 300% i 2021! Med hyggelige EBITDA marginer. Det blir spennende å se Q1 tallene.
Fortsatt god inngang her?
Håper det på litt sikt selv, i hvertfall
Det blir nok en rekke slike meldinger fremover. Liker at NUMND tar på seg konsolideringsrollen i Europa. Tror markedet også vil vise seg å verdsette det enda mer fremover. Men viktig at avtalene materialiserer seg på topplinjen. Det må leveres og jeg er veldig spent på Q1.
De prøver nok på det samme
Litt forsinket men opprettholder 2021 target. Bra!
Nytt hårete topplinjemål for 2025 på 4 mrd!
Synes dette ser ut som starten på et vekstmonster!!!
Hmmm… Jeg har jo fulgt disse og hatt de før (Har solgt nå pgr ledelsen fikk kjøpe aksjer 30% under markedspris jeg liker ikke slik).
Etter og ha lest raporten måtte jeg faktisk finne Q4 presentasjoene for og se hva som ikke stemte. Q1-2021 og de blander ekstremt mye. her er det noe muffens: Se på Q4 Flight hours vs Q1 slide.
I Q4 i fjord hadde de jo 325 flight hours mens nå har de 119?
Og revenue pr fligt hour var jo veldig bra i Q1 men da samenligner de heller med Q4.
Hmmmm …
Og Backlog er jo faktisk ned i fra forrige kvartal. Det var og noe av grunnen til jeg solgte, de kan jo få flere kontrater men de har ikke fått noe i år (annet en en utvidelse)
Revenue er jo markant ned i forhold til q4, og kostnaddene har jo gått rett opp. Lurer på hvordan de skal gå fra -4 mill i q1 til +4 mill
Q1-2021
Q4-2020
Kan ikke ta deg på noe av det du skriver. Men hele 11 mill i omsetning som var ventet inn i Q1 er forsinket til Q2. Og de opprettholder guiding for 2021. Det er viktig. Sp.b. 1 Markets ligger vel inne med omsetning på kr 200 mill. for året. Så det ligger an til en reell hockey stick her.
2025 target på 4 mrd. er voldsomt! Jeg tror markedet liker slike signaler.
Ja ser den. Håper de får flere kontrater slik at Backlog øker. Men denne Q1 var i hvertfall ikke så mye og skryte av.
Det er jo interessant, at de endrer presentasjonen slik… liten ripe i lakken der. Sier meg at selskapets meldinger og rapportere må leses med lupe.