Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norsk Hydro (NHY)

Lange bildet gjør vel heller ikke det target-området mindre interessant :slight_smile: :

1 Like

Hva betyr dette over? Spør for en venn med NHY aksjer som ikke kan teknisk🤣

Var et svar/spm til @fish1430 sitt innlegg over her. Han viser en mulig Target for kursen i området 26ish basert på en formasjon i et kortere perspektiv. @Christian sin tegning viser en HS-formasjon med ca 27 eller litt under så vidt jeg kan se.

Med mitt utsnitt viser jeg en mulig stigende bunnlinje i et tidsperspektiv på mange år, og det interessante kan være at den bunnlinjen også treffer i omtrent samme område som de nevnte formasjonene.

Så min konklusjon/spm er at det kan være interessant å kjøpe denne om den går ned dit og snur. Om den bryter under virker det skummelt å kjøpe… Hvis jeg allerede var nå inne så hadde jeg nok sittet, men kanskje vurdert salg ved fall under 26ish.

2 Likes

Ok👍

Jeg sitter nok i flere år eller tiår - er ikke veldig bekymret, mulig jeg øker👍

2 Likes

Norsk Hydro: Roeland Baan to leave Hydro Board of Directors

1 Like

Norsk Hydro: Key information relating to the cash dividend to be paid by Norsk Hydro ASA

Norsk Hydro: Fourth quarter 2019: Firm response in weak markets

Norsk Hydro: Fjerde kvartal 2019: Kraftige tiltak i svake markeder

Norsk Hydro: Primary insiders purchase shares

Hyggelig at smartere folk kjøpte til høyere pris enn meg i dag :blush:

2 Likes

Traff bra her. Kjøp nå?

Jeg kjøpte på 27,35 idag. Fornøyd med det👍

1 Like

Inn på 27,23 her, men kommer til å følge med litt. Så akkurat at to Hydro-anlegg er stengt pga Coronaviruset.

1 Like

Tenker at disse ordene gjør sitt, 2020 outlook. Norsk Hydro is now seeing global aluminium surplus in 2020 (vs balanced earlier) due to higher Chinese production.

De produserer sikkert mye alu for tiden… :sweat_smile:

Noen formeninger om hvor langt ned NHY kan falle før det bunner ut?

Jeg håper jo på at vi er i det området nå, men fortsetter det videre ned så tenker jeg at man kan se på ca 24, basert på tidligere bunner fra både 2011, 2012 og 2013.

1 Like

Det håper vi også, takk for svar og fortsatt Godt helg

1 Like

Norsk Hydro: Primary insiders purchase shares

Norsk Hydro: Primærinnsider kjøper aksjer