Handler ikke det bare om at tiden til å få inn pengene de hadde guidet er kortere? Dvs en bagatell i den store sammenhengen?
Det blir vel inngangen til 2025. I rekker de ikke den produksjonen.
Det er nok veldig optimistisk. Jeg regner med, i beste fall, 300MNOK i EBITDA før 2026. Helt OK med dagens kurs og jeg regner med en aksjekurs på 4:50 i slutten av 2026.
Bunkret opp mer idag… Burde kjøpt tidligere, men ville se litt mer klare beskjed før å minske risikoen.
En EV/EBITDA på 10 er generelt ikke urimelig og kanskje bør den være mer i et vekstselskap som NTI.
dæven
Tegningsrett ene.
Kan noen gi en forklaring ift dagens kurs hvordan rettene vil slå ut?
1 tegningsrett gir muligheten til å kjøpe 1 aksje til hvilken pris?
Står høyere opp i tråden
200% opp på NTIS fra inngang, bare synd at man kun gikk inn med en ukeslønn;p
Så pr idag blir prisen pr aksje om man velger innløsning.
1,069 + verdien av ntis pp ethvert tidspunkt?
Da handles vel denne til stor rabatt idag?
Jeg kjøpte på den opprinnelige Airbus meldingen. Da gikk den opp 2-3 %
Kjøpte noen få warrents på kr 0,22 med minimal innsikt. Sjelden vært nærmere å gjøre et giga-kupp. Men skal ikke klage; NTI har i dag utliknet Ulti-tapet
Men hva med dette? Gratulerer forresten. Fremdeles lenge.igjrn før.jeg får dekket det tapet.
Ja. Hvis man vil eie aksjen langsiktig er det mye billigere å kjøpe tegningsretter. Du kan kjøpe aksjer for 1,07 + 1 tegningsrett. Eller 1,73 kr i skrivende stund.
Hvis du eier aksjer kan du selge disse og kjøpe retter, og beholde mellomlegget.
NB! Ikke alle kontoer man kan kjøpe og selge tegningsretter med. Blant annet ASK tror jeg.
Problemet med tegningsrettene er jo en viss risiko for at det går i dass. Og da taper man alt…sånn er det ikke med aksjene.
Blir det ikke riktig eller er det stein galt?
1,09 +0,69
??? Det blir prisen for en aksje med rettigheten.
Da er det en ganske kraftig rabatt pr idag???
Det er nesten 16 % rabatt nå.
Om TR blir verdiløse er det nok gode grunner for det og vil bety kroken på døra uansett.
Bare å gratulere alle som var inne… skjeldent man treffer så klokkerent som dette.
Er det noen som har noen gode kommentarer på dagens melding så er det hyggelig å høre hva folk mener.
Overrasket over den sinnsyke effekten. Ikke noe nytt? Bare en bekreftelse på noe de sa i februar. Og attpåtil med en nedgang i årets guiding fra 15- 20 mill USD til 15 mill USD.
Men markedet trodde vel ikke på det. Også interessant med den store rabatten på tegningsrettene?