Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norsk Titanium AS - Småprat

Norsk Titanium AS: Last day of trading in the Warrants before suspension

Norsk Titanium AS: Share capital increase registered

Hentet fra Shareville:
Carnegie angående Forfalsket titan; “Med begrenset titanmetallforsyning fra stabile regioner som Japan kjører opp
prisene for pålitelige metaller, vil de store OEM-ene som Boing og Airbus sannsynligvis øke
deres leverandørbaser. Bedrifter som kan produsere titandeler ved hjelp av en materialeffektiv prosess
bør derfor være i god posisjon til å øke markedsandeler. Med Norsk Titaniums AD
produksjonsteknologi, kan OEM-ene få eksponering for denne materialeffektive teknologien, på toppen
av et solid miljøfotavtrykk og en samlet attraktiv produksjonskostnad.”

4 Likes

Norsk Titanium AS: Exercise of Warrants by the Company’s largest shareholder

Juste stavning på Boeing… Orginalt også at omnevne disse selskapene som OEMer. Veit Carnegie noe som jeg ikke veit?

OSLO BØRS - TRADING SUSPENSION WARRANTS

Herlige tradingdager :fire:

1 Like

Gledelig å se litt positiv bevegelse i denne aksjen i dag. Noen grunn for det, og kan man anta det vil fortsette? Hva tenkes om kortsiktig og langsiktig kursmål for denne per tiden?

Mitt kursmål på 3 års sikt er i intervallet 4:70-5:50. Dette kan selvføglig vare helt feil. Vi får se om 3 år.
På kort sikt håper jeg på under 1:50, eller i hvert fall under 2 så jeg kan kjøpe mer. Normalt sjunker akjer under emisjonskurs og jeg regner med den gjør det her og. Kursen har gått opp mye raskere enn jeg kunde ana.

2 Likes

Norsk Titanium AS: Last day of the first exercise period for warrants issued in connection with the Rights Issue

Norsk Titanium AS: Preliminary results for the first exercise period for warrants issued in connection with the Rights Issue

Norsk Titanium AS: Resumption of trading in the Warrants

OSLO BØRS – TRADING RESUMPTION WARRANTS

Norsk Titanium AS: Final results for the first exercise period for warrants issued in connection with the Rights Issue

For hva det måtte være verdt (på bakgrunn av at guidingens sannsynlige oppnåelse er det som vil bestemme kursnivået det neste halve året++)

fra Shareville

5 Likes

NTI har fått ett avtal med USA flotta angående Inconel 625. Jag vet ikke hva Boeing og Airbus har med nikkel-legeringar att gjøre, men det finns sikkert noe. Tenkte det var mer før motortilvirkene men de som skall bruke motorene er sikkert interesserte av at alt er i orden.

Norsk Titanium AS: Mandatory notification of pledge of shares by a close associate to primary insiders

Norsk Titanium AS: Share capital increase registered

3 Likes

5 Likes