Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norsk Titanium AS - Småprat

OSLO BØRS – TRADING SUSPENSION WARRANTS

1 Like

Norsk Titanium AS: Last day of the final exercise period for the Warrants

1 Like

NTI satser mot olje- og gassnæringen på norsk sokkel

• Experience in manufacturing qualification processes and good working knowledge of NORSOK

Fra ChatGPT
"Setningen refererer til kvalifikasjoner og erfaring som kreves i industrien, spesielt innen olje- og gassindustrien. Her er en forklaring på begrepene:

1. Experience in manufacturing qualification processes:
    Dette betyr at personen bør ha erfaring med prosessene som brukes for å kvalifisere produksjonsmetoder, materialer og produkter. Dette inkluderer testing, sertifisering og dokumentasjon for å sikre at produksjonen oppfyller industristandarder og kundekrav. Slike prosesser er ofte viktige for å demonstrere at produksjonsmetodene er pålitelige, sikre og konsistente.

2. Good working knowledge of NORSOK:
    Dette indikerer at personen bør ha god forståelse av NORSOK-standardene, som er et sett av tekniske standarder utviklet av den norske olje- og gassindustrien. NORSOK-standardene brukes for å sikre sikkerhet, pålitelighet og effektivitet i prosjekter, med spesifikke krav til design, materialer, produksjon, testing og dokumentasjon.

Kort sagt søker man en person som både har praktisk erfaring med kvalifikasjonsprosesser i produksjon og som kan anvende NORSOK-standarder i arbeid knyttet til olje- og gassindustrien. "

7 Likes

Norsk Titanium AS: Final results for the final exercise period for the Warrants

norsk_titanium_241203.pdf (124,8 KB)

5 Likes

Er det ikke fantastisk? Nå bryter vi snart igjennom 2,50,- og vegen derifra tror eg vil bli kraftig.

Vi har mange fjærer i hatten for at dette skal gå rimelig kraftig opp etterhvert. Boeing og Airbus selger fly som om det var dop på carl johan. Q4 rapporten og forpåentligvis kommer det noen drypp av info i forhold til antall deler som har vert produsert kommer snarest! :slight_smile:

Såpass mange fjær at vi burde kunne heve oss over haussing ala Hegnar. Selv om det nesten er litt trist hvor lite oppmerksomhet som tilfaller caset her inne. Finnes ikke mye i kategorien høyrisiko med et like solid fundament.

1 Like

https://www.norsktitanium.com/media/press/norsk-titanium-us-appoints-laura-krahn-as-vice-president-digital-technology-and-architecture

2 Likes

Blæh! Borde ha kjøpt på 2:10, men jeg tenkte den skulle ned under 2. Så går den opp! Typiskt.
Den dyker væl så fort jeg har kjølpt.
Aksjen er ikke superbillig lengre, men heller ikke særlig dyr.

1 Like

Klarte for en gang skyld å tenke rasjonelt heller enn å la grådigheten styre showet og fikk mer eller mindre handlet ferdig (tegningsretter) rundt det nivået.

Absolutt ikke superbillig her og nå sett med korte briller, men med betydelig rom til å gjøre en kule om selskapet leverer varene de neste månedene.

Kan jo være du får deg en til mulighet når de nye aksjene kommer i handelen, typ 10. desember.

Vil tippe de aller fleste som har løst inn velger å bli sittende, men klart, svært mange vil òg være godt i pluss, allerede på 2,5. Spørs egentlig bare på hvilke nivåer vi vil se gevinsttaking. Og hvor mange som skal velge å ta gevinst fort.

Også skal nok BoJ sette opp renta en gang før jul. Vi husker vel alle hva som hendte sist de gjorde det i august?

3 Likes

3 Likes

Solgte 1/2 i dag, med en intensjon om å plukke samme mengde opp igjen før jul til lavere priser.

For alle dere andre med NTI: Dette betyr nok at den vil gå eksponensielt oppover fremover.

Jeg har herved gjort mitt offer.

1 Like

Ja. Du har rett. Utrulig lite oppmerksomhet til NTI! Men virker som fleste av dagens aksjonærer sikter litt lenger en døgnfluer som kødder det til.

Men tipper NTI vil gå rette vegen og så lenge dei holder informasjonsflyten oppe! :innocent:

Handle en pott no også kan man følge med om den dupper, men eg har handlet jamnt å trutt og har en GAV på 2.04,- nå! Men mesteparten av julelønna går på NTI nå! Om 1 år så spiller ikkje desse ørene noen rolle trur eg.

Profetien gikk i oppfyllelse ja :joy:

3 Likes

Begge hadde rett! Jeg kjøpte på moronen og den gikk ned nesten umiddelbart. Lå på 2:48, men kom seg seinere under dagen.

2 Likes

Takk til deg! :blush:

Får vi en viss utvanning når aksjene når markedet 11./12. desember? Eller er dette priset inn allerede tenker dere?

Fra Hegnar
“8,1 mill aksjer gikk for kr 2,5 kl. 17.10 i ettermiddag.”

3 Likes