Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norsk Titanium AS - Småprat

Ja, det virker jo direkte useriøst

Tyngdekraften litt mer gjeldende i dag, godt hjulpet av DNB Carnegie. Frister for egen del ikke å begynne å kjøpe før den faller nye 10-20%. Føles ikke mye billig rundt kronen. Selv om det fortsatt er fin oppside om wave 3 skulle komme før emisjonen. Holder ikke pusten.

3 Likes

Ingen svar fra IR heller enda.

De skrev vel at de vurderte emisjon, kan jo være den avblåses pga nye deals / avtaler med airbus + andre og i nærmeste fremtid.

De skrev at de behøvde emisjon, ikke bare kanskje, slik jeg leser det. Og de skrev mye mindre beløp enn en skulle tro de trengte ut i fra cash + cash burn.

USD 15 million equity raise planned for Q3 2025; advisers
engaged.

Kommer emisjon garantert. Forhåpentligvis ifb med Airbus wave3.

1 Like

Oslo (Infront TDN Direkt): Norsk Titanium vurderer å hente inn om lag 15 millioner dollar i egenkapital, i én eller flere transaksjoner, som sammen med arbeidskapitalfinansiering forventes å finansiere selskapet fullt ut frem til breakeven

Les heller rapporten, står svart på hvit

Norsk Titanium AS: Contemplated private placement

Der kom den ja :sweat_smile:

Noen fått fanget opp innledene kurs?

Snakket med Pareto for 2min siden, ingen kurs heller, men de tippet det ikke blir veldig mye billigere enn dagens kurs gitt at den er garantert for i sin helhet allerede.

4 Likes

Ble 1kr blank.

2 Likes

1kr blank er vel nesten faktisk “positivt” høyt med tanke på Q2-rapporten og reaksjonen i kursen (som igjen er så fortjent fortjent).

3 Likes

Absolutt. Så får man se om det vil flomme ut emi-aksjer som kveler kursen eller hva responsen blir.

1 krone stemmer og det ble 18 mill USD i volum :+1:

7 Likes

Håper den holder seg litt nede for min del så jeg kan snitte mest mulig ned på det jeg har igjen, men nå håper jeg det er “nok” og at noe materaliserer seg i løpet av utgangen av året.

1 Like

Norsk Titanium AS: Key information regarding potential repair offering

Norsk Titanium AS: Private placement successfully completed

Norsk Titanium AS: Ex potential subsequent offering today

@Bingo123

Både Airbus og Boeing flyr rundt med deler fra denne pygmeen as we speak. Din overbevisning om at absolutt alt som er norsk og up and coming er dømt til å mislykkes og at alt som er lite ikke kan vokse seg større er beyond latterlig. At man må time inngangen korrekt her som i alt annet høyrisk er en annen sak.

Ref noen innlegg som ble korrekt slettet på DSRT-tråden.

3 Likes