Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norsk Titanium AS - Småprat

Kan man spekulere i hvorfor ingen melding er gitt til markedet? Kun slett arbeid? Eller venter de på wet inc etc…

Jaok, så de har allerede kjøpt seg ut?

Kjapp titt på ordrebilde så ser det ut som dette er sell on «news»

Neppe, sett i lys av totalomsetningen. Blir spennende å se.

Så de handler ikke offbook? Beklager, er ikke veldig versert i akkurat disse tingene.

Dine utsagn er ikke farget av din posisjon? :slight_smile:

Jeg kjøpte i dag. Bare kommenterer det jeg ser, men endres jo hele tiden.

For folk som kjøpte på ubåtkurs så har man jo allerede en svært god fortjeneste på aksjen, men altså… Jeg hadde holdt.

Ikke det selv heller, i tillegg til at jeg multitasker ;p og jo, du har absolutt et poeng. Får følge med her https://www.finansavisen.no/blokkhandler

1 Like

Du burde da vitterlig selge om du mener det er sell on news eller :joy: omsetningen er jo drøyt god !

Du burde lære deg å kjøpe før toget begynner å gå bingo :sweat_smile:

Venter på den angivelige arctic oppdateringen og melding på newsweb
Men tror jeg sitter videre nå, virker spennende
Men forberedt på at det er sell on news

Den virkelige sell on news blir i så tilfelle børsmeldingen bingo. Selv om det vil være starten på et industrielt eventyr. Så neppe. At den blir volatil er en annen sak. Dette her bygger forventninger.

3 Likes

50% opp siden posten min @Bingo123

Nyttårsraketter er fint krydder i portisen

Helt absurd at noe så avgjørende ikke følges opp med en børsmelding for å sikre at markedet har lik informasjon. Vet av erfaring at selskapet ikke svarer på henvendelser, så nytter ikke å gå den veien heller.

2 Likes

Synes børsen fortsatt sover her, jeg.

Det er jo snakk om et samarbeid uten forpliktet avtale!

1 Like

Forpliktet avtale ligger i bunn, men størrelsen vil øke vesentlig når Wave 3 blir spikret. Størrelsen på delene som skaper ståhei tilsier at dette er et så konkret frampek mot Wave 3 at det åpenbart er av børssensitiv karakter.

Må jo være relativt tunge deler som kvalifiserer for wave 3 definisjonen? Airbus has recently started serial integration of largest w-DED parts into the A350’s Cargo Door Surround area.

1 Like

Så hva et da årsaken til at selskapet ikke publiserer en melding?