Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Javel ok…den nye “Layout”`n til Nordnet/FA.no ser ikke så gale ut.

Savner en dog estimater i form av kursmål etc…

Vil nettsiden holde seg stabil etter dette tro?

:thinking:

Hei. Lurer på om noen her som vet hva som er årsaken til at det i grafen på kontooversikt, er avvik mellom % og beløp?

Nordnet er full av feil, mangler og svakheter. Derfor…

He Cucillo. Dette har jeg også stusset på så jeg henvendte meg til Nordnet kundeservice. Fikk følgende svar:

*"Utvikling i % tar ikke hensyn til at det har stått forskjellig beløp på kontoen. Så hvis du f.eks setter inn 10 000kr i januar og har 50% gevinst også setter du inn 10 000 i februrar og har 50% tap på kontoen etter det siste innskuddet så vil utvikling i % være i 0 selv om kontoens utvikling vil være i minus i kr. *

Det er dessverre ikke mulig å korrigere dette. "

For min del resulterer dette i at jeg er -12% hittil i år, men har grønne tall (så jeg har egentlig tjent penger). Veldig misvisende og ganske irriterende.

2 Likes

Takk, Sendte spørsmålet til kundeservice selv i dag, får vel svar i morra. Jeg har motsatt av deg, selv om begge er litt i pluss, 0% er ca minus 2000kr. For meg er beløpet riktig. Har riktignok bare holdt på litt over fire måneder.

1 Like

Bra utspill av anders

1 Like

Någon mer som inte fått senaste nordnet app uppdatering med kurslarm ?

Slikt kan da ikke være lov?

Blir mer og mer irritert over viewet i Nordnet. Er det noen som har forsket på å få til egne oppsett i view? Jeg klarer i alle fall ikke å finne noe som er brukbart, men mulig jeg er blind så jeg spør her :stuck_out_tongue:

2 Likes

Det er ganske håpløst og det ser ikke ut som om de jobber med å videreutvikle lengre… Savner gode gamle Netfonds

4 Likes

Beklager litt noob spørsmål. Men jeg har noen tegningsretter som jeg gjerne skulle ha benyttet. Men aksjen er InDex Pharmaceuticals Holding AB, og er på den svenske børsen, ikke på Oslo børs. Jeg finner ikke tegningsrettene mine da jeg logger inn på vps.no. Noen tips om hvordan man benytter seg av svenske tegningsretter som norsk?

Du finner det under selskapshendelser :slight_smile:

Om Nordnet sliter eller er det bare jeg som har problemer ?

1 Like

Kommer ikke inn jeg heller. USA åpnet og gamestop og lignende skal handles? he he

2 Likes

Jeg har hatt store problemer i hele dag har sendt mail til nordnet men har ikke fått svar.

1 Like

Rent søppel.
Klarer ikke holde tritt når ting skjer :face_with_symbols_over_mouth:

Ja, viser gang på gang at de er ubrukelig. Gir snart opp hele meglern .

1 Like

Nordnett gikk ned igjen. Begynner å irritere meg kraftig :weary:

1 Like