Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Ja, er så vanvittig mye tull. Venting i timevis, ordren vises ikke, ordrene vises i hytt og vær ( best kjøp salg). svarer ikke mail, tlf. blir automatisk avvist… Er drittlei Nordnet. Hvem anbefaler dere?

1 Like

Netfonds er kjempe bra. :+1:

Hmm vent det ble jo oppkjøpt av Nordnet. :man_facepalming:

Bruker Pareto men det er også dårlige greier men flink på kundekontakt.
Trur faktisk ikkje det finns noen som er bra, så måten eg har løst det på er å ha konto med Pareto og Nordnet. Men det er også dårlig løsning.

Hvorfor måte Netfonds bli oppkjøpt? :triumph: Vi nybegynner/små i aksjemarknaden ble den store tapperen.

4 Likes

Er det noen som har en link eller forklarer hvor nyhetsalarm er nå på nordnet der man får mail eller sms hvis man omtaler aksjen din eller den faller / går over et visst nivå?Jeg finner den ikke lengre. Den er fremdeles aktiv ser jeg i mailboksen min der news kommer men hvor er det tjenesten ligger nå?

Er det noen som vet om det finnes noen oversikt for ASK på nordnet? Altså, hvor mye som er tilgjengelig for skattefritt uttak etc.

Om du går til Mine Sider → Uttak → Velger “Fra” og velger konto, så får du oversikt over mye du kan ta ut skattefritt :slight_smile:

3 Likes

det pleier å dukke opp ei rute som gir varsel ide` du tar ut penger fra kontoen.

De har i dag gått over til den nye valuta konto i fra nye nordnet.Vet ikke om det er spøk eller hva jeg skal si ? Den er totalt håpløs og jeg fikk ikke til og veksle.Den gammle var oversiktelig og enkel og bruke.At det er mulig og surre det til grader ?

Er det bare meg eller er trader-bildet på Nordnet veldig rotete? Synes informasjonen er litt spredt for alle vinder…

1 Like

Er det jeg som overser noe, eller er det virkelig ikke mulig å legge inn en markedsordre på Nordnet (altså der man ikke spesifiserer pris, bare antall og der ordren matches til beste tilbud som ligger ute)?

Du får samme effekt ved å legge inn en ordre som er 5-10% over kursen. Den blir fyllt opp fra billigst til dyrest. Da har du også litt kontroll på hvor høyt opp det kan gå.

Finnes kanskje “best” ordre i det gamle grensesnittet?

1 Like

Omsider buy/sell markers i chartene på nordnet, liten gamechanger

4 Likes

Er det noe som kommer, eller allerede implementert? Jeg ser det ikke hos meg.

1 Like

De ruller det det ut gradvis skrives det på shareville

1 Like

Men det blir ikke egne kurver for kjøp og salg, og punkt for handel?

Det hadde netfonds, og var ekstremt nyttig i å raskt se om det spises fra selger eller om det er selger som dumper på kjøper.

1 Like

Det gikk i hvertfall i krøll for dem i forbindelse med tilbakebetaling i Hunter. Grafen min endte plutselig i minus når ting skulle gå i null, nå skulle de ha fikset det og det ble bedre istedenfor 100% i minus er jeg bare 50% i minus på hendelsen.

2 Likes

Noen som vet hvor jeg det har blitt av oversikten over aktive ordre og utførte handler på de nye nettsidene? Nordnet kundeservice autosvarer på spørsmål med at det er fryyyyyktelig travelt for tiden så det vil ta en stund før de kan svare på spørsmål. Jeg spør derfor her også.

Leter etter denne siden:

Øverst til høyre. Nå er du på de gamle sidene.

1 Like

Der ja! Det var faktisk en bedre plassering enn på de gamle sidene. Sikkert derfor jeg ikke fant den siden jeg bare lette i undermenyene. Takk for hjelpen.
Gruer meg likevel til de gamle sidene stenger i mai.

3 Likes

Flere som har problemer? Virker som hele dritten er i ferd med å bryte sammen. Umulig å logge inn. Må «oppdatere kontaktinformasjon» - når man så trykker videre er ikke «knappen» aktiv. Så står man fast på den siden (ikke app).
Ser ut som de har fjernet mailadresse på sin egen side også. Umulig å maile inn noe til de uten å være pålogget.

Skjønner nesten ikke at dette søppelet har konsesjon til å drive med verdipapirer.

2 Likes

Det verste er at gammle Nordnet er milevis bedre en nye.Helt tragiskt at de ikke forstår dette.

1 Like