Da spiller da minstekurtasjen du har i dag absolutt null rolle?
Sparer da 75% kurtasje på kjøpene:)
Samme her.
Jeg slutter ikke å bli overrasket over hvor uferdig Nordnet er. Skjønner ikke at det er mulig. Har gitt nordnet en mengde konkrete forslag til løsninger, men ingenting skjer.
Ikke en så enkel ting som å rydde opp i kolonnene i aksjelisten(app) får de gjort på 2 år.
Alle utviklerene deres jobber med backend er min teori. Også er det fuckings risky å oppdatere slike webapper. Hvor sinte kunder får du ikke ved nedetid?
Jeg prøver å legge inn en salgsordre i en aksje på NASDAQ som er en del opp fra dagens kurs. Jeg får bare at jeg bruker feil prisintervall. Vet noen hva dette kommer av?
du byr enten for høyt eller lavt i ordren?
Hvordan da mener du? Jeg ønsker å selge 3000 aksjer til en pris på 24 USD. Har prøvd ulike prisintervaller for å se, men får det samme.
hmm…kanskje det er mulig å kjøpe aksjer.,…men for å selge,så ma man gjøre dette via en megler?
slik som man gjør med unoterte aksjer?
lenge siden jeg hadde samme problem…
Er ikke det veldig rart i en aksje som er notert på nasdaq? Syns hele greia er merkelig.
jo,-du får skrive en mail til nordnet,…som de kommer til å svare kanskje iløpet av fredag…,-får du svar før helgen er du heldig
haha, will do! Takk for innsatsen
Maks 20% over dagens kurs tror jeg det er.
Da er nok det svaret! Takk
Sendte melding til Nordnet om dette og fikk til svar at de jobber med å få på plass en løsning for gevinst / tap realisasjonsberegning for inneværende år. Noen som har sett noe om dette i høst?
Nye Nordnet er Ræva!
Woow, generøse som få!
Fri kurtasje, på amerikanske aksjer 1 hel dag i året!
Shut up and take my money!
Noen som bruker mozilla firefox her? Har opplevd siste uken at nordnet-siden krasjer kontinuerlig når jeg åper den i firefox. Eventuelt fix til problemet?
Bruker vanligvis Chrome, testet litt med FF nå (versjon 95.0) og ser ut til å fungere fint det…
Har nordnet zero konto, men denne kommer ikke opp i vps. Hvor kan jeg finne denne kontoen?