Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

(Deleted)

hehehe,her var det skrudd på maks risk,eller…?

bilde

2 Likes

1 Like

sakte men sikkert… kanskje blir dette likt som da Netfonds eksisterte… :face_with_raised_eyebrow::pray::man_facepalming:

Er nordnet ubrukelig hos andre? Får ikke logget inn. Verken via app eller nettleser.

3 Likes

Samme

problemer her og, er innlogget men viser ikke beholdninger etc.

Bra det ikke er viktige ting som miljø og sånt det er snakk om da, det er jo bare penger!

Fikk logget inn via app nå, nettleser fungerer ikke… :frowning:

Ikke Infront server heller

Jeg kom inn via desktop nå. Tok tid. Bruke brukernavn/passord

oppe nå her

Ufattelig svakt at de ikke greier å holde sidene opp klokka 0900 en dag der mange ønsker å handle fra start.

Har nok noe med den høye aktiviteten denne morgenen. Sbanken var også veldig ustabilt da børsen åpnet i dag.

Jo selvfølgelig er det derfor, men når de tar på seg å forvalte formuen til folk må de ha løsninger som takler høy pågang. Dette kan dreie seg om ganske store tap for enkeltpersoner som ikke får tilgang til å handle fra start på en slik dag.

2 Likes

Nye sak på DinePenger. Ser at TI er omtalt:

5 Likes

Samtidig må vi være ydmyke og si at noe var bedre hos Netfonds enn det er hos oss nå, sier Skar.

… en god del dessverre :confused:

En umoden og lite tilfredsstillende tjeneste for teknisk analyse er blant tingene som misfornøyde Netfonds-emigrerte Nordnet-kunder klager på. De fremhever også at grafer ikke oppdateres automatisk og at det kan oppleves uforståelig hvilken selgerkurs man får – for å nevne noe.

– Vi tar gradvis steg for å imøtekomme behovene, sier Anders Skar.

Jeg leser “vi har ikke fundamentale ting på plass, og håper kundene blir lenge nok til at vi får det implementert”.

Hadde kurtasjen vært mer enn 1kr, så hadde jeg brukt et annet verktøy. Prøvde å følge med på Nano de første minuttene i går og det var rett og slett ubrukelig når instradagsgrafen har en oppløsning på 1 oppdatering i minuttet. Nå er jeg ingen stor trader, så var bare noen tusen kr som glapp der når ting snudde. Ser for meg at de har mistet alt av daytradere…

… Hvis noen fra nordnett leser dette: intradagsgrafen burde oppdateres ca en gang i sekundet og selv om jeg har byttet til en annen tab/vindu, så kan dere ikke slutte å oppdatere grafen, så jeg må trykke F5 for å få korrekt graf. :stuck_out_tongue:

Det er en ting jeg har å si om Netfonds som er positivt, og det er måten de håndterer belåning for ASK. Der måtte man i Netfonds føre penger tilbake til en marginkonto for å bli kvitt lånet. Det er automatisk hos Nordnett.

2 Likes

Henta fra dine penger:

Noen kunder har imidlertid gått et steg lenger enn kun å ventilere frustrasjonen på nett og har klaget Nordnet inn til Finansklagenemdna. Instansen har siden juni i år mottatt ni saker mot meglerhuset.

1 Like

Noen her som bruker Nordea? Hvordan er grensesnittet, oppetid og generell opplevelse?
Har Nordnet i dag.

Kurtasjen virker rimelig med 0,04%
Handler stort sett poster på 30-50’.