Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Nordnet som trenger hjelp! Faen for en fadese det har blitt

5 Likes

Det er fordelen med krypto. At man har hele kontrollen selv og plasserer de der man ønsker.

Får ikke opp en dritt nå hos Nordnet, kun en strek på egenkapital osv :joy::joy::see_no_evil:

Hehe, where my stocks at bro?

image

3 Likes

Lehman brothers kollaps. Hvor man mister alt nå? :joy::joy::joy::see_no_evil:

Tips til mer seriøs megler, noen??

Hehe, hvis du klarer å lukke de :sweat_smile:

Helt ubrukelig aktør dette, håpløst.

1 Like

Jaja. De har ihvertfall darkmode.

2 Likes

Samme skjer her. Må jeg ringe Nordnet og fortelle hvilke aksjer jeg har? Hvordan vet de om jeg forteller sannheten?

1 Like

Da blir det Nordea på meg, lavere kurtasje og historisk dårligere oppetid. Vi får se hur det går :crossed_fingers:

4 Likes

Nordea sliter også bigtime i dag…

Vi har for tiden enkelte problemer med våre systemer, noe som kan føre til at kunder ikke får lagt inn ordre i enkelte papirer. Ta kontakt med vår aksjedesk på telefon 22 48 51 50 ved eventuelle spørsmål. Vi beklager og jobber på spreng for å få løst problemet så raskt som mulig.

Djeses

Se føre deg at du f.eks hadde vært short i NAS idag. Men du får ikke opp noe og ikke gjort noe :joy::joy::joy::joy::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

1 Like

Anbefaler alle med Nordnet å spamme denne kanalen så får de vite hva vi synes:

image

2 Likes

Har to reserve løsninger, den ene er også fuckt.
Norne:

Driftsmelding

Vi har dessverre problemer med kursfeed på denne handelsløsningen slikt at ordrebøkene ikke viser korrekt kurs i øyeblikket.

Leverandøren jobber med å rette feilen.

Ny handelsløsning for aksjehandel lansert

For å prøve ny løsning kan du klikke her

Tyder på at feilen ikke ligger hos Nordnet…

Ja… de hadde flaks i dag :slight_smile:

1 Like

var noen alerts fra infront. spørs om det ligger i børsen. Men. Er det noen som har en megler der ordrelegging virker akkurat nå?

Pareto funker

2 Likes

blir logget inn og kicket ut igjen og igjen, begynner å blir ganske lei w10 error lyden nu

Norne virker hos meg