Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Nå får jeg ihvertfall opp utvikling idag. Veldig hyggelige tall. Kanskje ikke dette var så dumt?
Mindre nervøse selgere som får lov til å trykke på knappen :joy::joy::see_no_evil::see_no_evil:

1 Like

ja, funker nå

Haha, ser at Pareto-meglere på Twitter bruker anledningen for det den er verdt i dag.

Nordnet er nede så det holder enda…

Nordea har i hvert fall realtime kurser nå.

kult å ha noen tusen aksjer i evo og se den gå fra 236 til 218 uten å kunne gjøre noe :slight_smile:

1 Like

Evo er fader meg en maskin. De slår, og slår, og slår estimatene. Gode marginaler og god tilvekst. Tror ikke det er vits i å selge den aksjen med mindre det er en trade

Ja helt villt! Men lastet opp før tall for å syne, så var ment som en trade, hadde en stop liggende som heller ikke gikk hos nordnet, så tror de skylder meg noen kroner

4 Likes

Lurer på hvem som blir ferdig først. Vegvesenet i Bergen med uforutsett vedlikeholdsarbeid i en av tunellene, eller Nordnet.

4 Likes

kanskje oppe nå

Ja, fikk lagt inn ordre her…

haha, og deer ble jeg logga ut

Nordea og nordnet må kjøpe tjenester fra samme leverandør eller lignende, Pirato henter tydeligvis tjenesten hos noen andre…

Bare rot med ordrelegging, fikk lagt inn en ordre på EQN, men nå er ordren borte og jeg ser ikke om den har blitt utført.

Hvis det står at ordren ble lagt og den er borte så er nok handelen gjennomført.

Ser ut til at den “gamle nordnet” siden fungerer…

jaggu faen… kanskje hele tiden her??

nop, prøvde tidligere

1 Like

Takk for tips. Jeg får spørre Pareto/Pirato hva muligheter jeg har. Er veldig glad i zero en min, så får jeg reinvestert uten beskattning. og en ASK suger når det kommer til byråkratiske begrensninger i hva som kan handles. (faktisk er zeroen litt gimp den og, men det er til å leve)

Pareto har ikke noe som tilsvarer Zero, og de har ikke planer om å opprette det.

Alternativet er et investerings AS.
Men flytting fra Zero-konto medfører realisasjon og dermed beskatning